Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Ξεφτίλισε το μορατόριουμ η Άγκυρα – Για πρώτη φορά Χριστούγεννα 15 παραβιάσεις ΕΞΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ωμές προκλήσεις τις οποίες  η Τουρκία, ως το μόνο αναθεωρητικό κράτος της περιοχής, προβαίνει, είχαμε σήμερα δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων με 12 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ)  και αυτό παρά το μορατόριουμ αλλά και τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ)  που ας σημειωθεί ισχύουν από τις 24 Δεκεμβρίου!
Ισχύουν δηλαδή μόνο για την Ελλάδα και όχι εκ των πραγμάτων για την Τουρκία.
Αλλά δεν ήταν μόνο οι σημερινές παραβιάσεις. Ούτε και εχθές η Άγκυρα ανήμερα των Χριστουγέννων σεβάστηκε την υπογραφή της στα ΜΟΕ και έστειλε κατασκοπευτικό αεροσκάφος CN-235MPA (με ειδικό εξοπλισμό καταγραφής ηλεκτρονικών σημάτων και επικοινωνιών)  στην περιοχή του Καστελόριζου παραβιάζοντας 3 φορές τον ΕΕΧ.
Εδώ έχουμε κάτι το οποίο χρήζει ιδιαίτερης παρατήρησης και προσοχής.
Ενώ η Ελλάδα τηρεί στο ακέραιο τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την υπογραφή των ΜΟΕ δεχόμενη μάλιστα με τους αρχηγούς της Αεροπορίας και Ναυτικού να έρχονται στα γραφεία τους Τούρκοι επιτελείς είτε τη στιγμή που γίνονται υπερπτήσεις πάνω από ελληνικά νησιά, είτε στην τελευταία περίπτωση της «πολιορκίας» της Σκύρου από τουρκική φρεγάτα, η Άγκυρα παρασπονδεί μεθοδικά και αποδεικνύει ότι είναι μια χώρα η οποία είναι πρακτικά αδύνατο να πειθαρχήσει στη διεθνή νομιμότητα.
Η σημερινή ημέρα όμως είχε και κάτι το αρνητικά ξεχωριστό. Ήταν η πρώτη φορά που δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων είχαμε 12 παραβιάσεις από αεροσκάφος CN-235 το οποίο πέταξε παραβιάζοντας τον ΕΕΧ στις περιοχές Σάμου, Ιμίων και Καστελόριζου.
Οι περιοχές που επέλεξε το τουρκικό Ναυτικό για να πετάξει το CN-235 μόνο τυχαίες δεν είναι.
Αυτό γιατί εκεί σύμφωνα με επιτελείς του ΓΕΕΘΑ φοβούνται ότι η Τουρκία θα εκδηλώσει την πρόθεσή της για ένα θερμό (ενδεχομένως και θερμότατο) επεισόδιο στο Αιγαίο στο πλαίσιο της «εξαγωγής» της κρίσης που συγκλονίζει την πολιτική σκηνή της χώρας.  
» Διαβάστε περισσότερα...

Σύγκρουση και παραλίγο βύθιση τουρκικού υποβρυχίου στην Ανατολική Μεσόγειο! ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟ BARBAROS;

Τουρκικό υποβρύχιο κλάσης 209/1100 (κατ'άλλες πηγές 209/1200) συγκρούστηκε υπό περίεργες συνθήκες με ένα φορτηγό πλοίο στα ανοιχτά της κατεχόμενης Κύπρου και στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κύπρου και του τουρκικού λιμανιού της Μερσίνας.
Το υποβρύχιο περιπολούσε στην περιοχή όπου επιχειρεί το τουρκικό ερευνητικό σκάφος Barbaros και έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό, καθώς φαίνεται ότι οι Τούρκοι δεν περιορίζονται μόνο στην κάλυψη με μία φρεγάτα του Barbaros, αλλά έχουν και υποβρύχιο που καλύπτει τον πλου του σκάφους, φοβούμενοι πιθανώς ότι μπορεί το Πολεμικό Ναυτικό να στείλει υποβρύχιο στην περιοχή για να καταγράψει την πορεία του Barbaros.
Όπως αναφέρουν οι πηγές του τουρκικού Γενικού Επιτελείου, η σύγκρουση έγινε ενώ το υποβρύχιο αναδυόταν στην επιφάνεια με αποτέλεσμα να βρεθεί στην πορεία του τουρκικού φορτηγού πλοίου και να συγκρουστεί μαζί του..
Η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή και οι ζημίες τόσο εκτεταμένες που το υποβρύχιο έχασε την δυνατότητα αυτόνομης πλεύσης και έπλευσε προς την Μερσίνα, μόνο με την βοήθεια ρυμουλκών.
Όπως ανακοινώθηκε από το τουρκικό Επιτελείο Ναυτικού, το πλήρωμα του αποτελείται από 9 αξιωματικούς, 25 υπαξιωματικούς και δυο ειδικούς ερευνητές.
Τα ακριβή αίτια της σύγκρουσης του με το τουρκικό φορτηγό δεν έχουν γίνει επίσημα γνωστά από το τουρκικό Επιτελείο Ναυτικού, ενώ ευθύνες αποδίδονται και στο περισκόπιο του υποβρυχίου που δεν λειτούργησε σωστά ούτως ώστε να γίνει αντιληπτό το φορτηγό που έρχονταν κατά πάνω του.
Το όνομα του φορτηγού πλοίου όπως έγινε γνωστό, είναι Paşabahçe και μετέφερε εμπορεύματα προς το λιμάνι της Μερσίνας.
Δεν έχει διαρρεύσει το όνομα του υποβρυχίου, αλλά πιθανότατα πρόκειται για ένα από τα S351 Doğanay ή S352 Dolunay.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι ένα ακόμα κάζο του τουρκικού Ναυτικού μετά την ανατροπή του τουρκικού ρυμουλκού και τον θάνατο 13 μελών του πληρώματος μέσα στο ναύσταθμο της Σμύρνης.
» Διαβάστε περισσότερα...

Σε 18 μήνες παραδίδεται το μαχητικό που θα αλλάξει την παγκόσμια ισορροπία SUKHOI T-50 PAK FA (βιντεο)

Το αργότερο σε δύο χρόνια από σήμερα, στις αρχές του 2016, το πλέον σύγχρονο μαχητικό αεροσκάφος πέμτπης γενιάς το T-50 του προγράμματος PAK-FA θα ξεκινήσει να παραδίδεται στις Μοίρες μαχητικών αεροσκαφών της ρωσικής Αεροπορίας, καθώς ολοκληρώθηκαν με πλήρη επιτυχία οι δοκιμές του αεροσκάφους.
Πάντως οι Ρώσοι αξιωματούχοι αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο να τεθεί και ενωρίτερα σε παραγωγή, σε 9 μήνες από σήμερα και αν αρχίσουν οι παραδόσεις σε 18 μήνες αν το απαιτήσουν οι γεωστρατηγικές ανάκγες της Ρωσίας...
Σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του Ρώσου ΑΓΕΑ υποπτεράρχου Victor  Bondarev «το πρόγραμμα των δοκιμών του μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς Τ-50 ,  είναι επιτυχές και οι  παραδόσεις στις πολεμικές μοίρες θα αρχίσουν επίσημα το 2016 αλλάζοντας τα δεδομένα στην παγκόσμια αεροπορική ισχύ» .
«Η αμυντική βιομηχανία έχει παραδώσει έως τώρα πέντε πρωτότυπα αεροσκάφη Τ-50 με τα οποία υλοποιείται ένα εξαντλητικό πρόγραμμα πτητικών δοκιμών. Μέχρι το Μάρτιο του 2014 ένα από αυτά θα μεταφερθεί  στο ειδικό αεροπορικό κέντρο πλοήγησης, για περαιτέρω δοκιμές» δήλωσε ο Victor  Bondarev κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στο εργοστάσιο αεροσκαφών  Sukhoi στην περιοχή  Komsomolsk -on - Amur .
«Το νέο μαχητικό αεροσκάφος T - 50 κατά τη διάρκεια της δοκιμής επιβεβαιώνει συνεχώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του» , τόνισε ο Bondarev. Ο ίδιος υπενθύμισε ότι οι παραδόσεις των μαχητικών θα αρχίσουν  το 2016 , αναφέρει το ITAR - TASS .
«Αν και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας σχετικά με την εφαρμογή του παρόντος προγράμματος είναι πιθανό ότι  η ρωσική αεροπορία μπορεί να παραλάβει το νέο μαχητικό αεροσκάφος  T - 50 , ακόμη και νωρίτερα αν περατωθούν έγκαιρα οι πτητικές δοκιμές» είπε ο Ρώσος ΑΓΕΑ, ο οποίος υποστηρίζει ότι μπορεί στα μέσα του 2015 τα πρώτα μαχητικά παραγωγής θα παραδοθούν στις Μοίρες γύρω από την Μόσχα.
Η ρωσική Αεροπορία έχει επενδύσει πολλά στο πρόγραμμα του PAK FA καθώς προς τα τέλη της δεκαετίας θα αρχίσει να εξοπλίζει μαζικά μονάδες πρώτης γραμμής με ένα μαχητικό το οποίο διαθέτει τεχνολογία Stealth, υπέρ-ευελιξία, ικανότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετάκαυση (supercruise), εσωτερικά μεταφερόμενα όπλα, προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και ραντάρ AESA μπάντας Χ ικανό για τον εντοπισμό Stealth εχθρικών μαχητικών!
Τον Απρίλιο , ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι το  Τ - 50 θα τεθεί σε μάχιμη υπηρεσία στις Ένοπλες Δυνάμεις το 2016 .
Το αεροσκάφος T-50 ( PAK FA) είναι το αντίπαλο δέος του αμερικανικου F-22, με το οποίο όμως χωρίζεται με μία 20ετία εξέλιξης. Το πιο είναι "στα χαρτιά", πάντα, καλύτερο αεροσκάφος, θα φανεί όταν έχουν τα πρώτα Τ-50 παραγωγής.
Η πρώτη πτήση του πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2010 στο Komsomolsk -on - Amur , καθώς και στις 17 Αυγούστου  2011 στην  Διεθνή έκθεση MAKS - 2011.
Όταν κάποιος αξιωματικός και μάλιστα ο αρχηγός της πολεμικής αεροπορίας της Ρωσίας αναφέρει ότι «δεν υπάρχει πρόβλημα με το πρόγραμμα αλλά  μπορεί το Τ-50 να τεθεί σε υπηρεσία και νωρίτερα» αυτό σημαίνει  αρχικά ότι υπάρχει «μέριμνα» να τεθεί σε μαζική παραγωγή και νωρίτερα.
Ο αρχικός σχεδιασμός περιλαμβάνει την κατασκευή τουλάχιστον 500 αεροσκαφών. Από αυτά 250 προορίζονται για την ρωσική Αεροπορία (200 μονοθέσια και 50 διθέσια)και 250 προορίζονται για την ινδική αεροπορία (50 μονοθέσια και 200 διθέσια).
Αν και η τελική παραγωγή θα εξαρτηθεί και από την οικονομική κατάσταση των κρατών αυτών, εντούτοις θεωρείται ότι οι αριθμοί αυτοί δεν θα μειωθούν, ιδίως σε ότι αφορά τις παραγγελίες της Ινδικής αεροπορίας.
Το αεροσκάφος μπορεί δυνητικά να εξαχθεί σε όλες τις χώρες που διαθέτουν εξελιγμένες μορφές του SU-27, οι οποίες ξεπερνάνε τις 10.
Επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά
    -Μαχητικό 5ης γενιάς
    -Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
    -Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg
    μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
     -Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
    -Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
    -Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
    -Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
    -Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
    -Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
    --Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)
    -"Υπογραφή" ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.
Με βάση την παρούσα σχεδίαση το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος θα είναι σημαντικά υψηλότερο πλευρικά και από την οπίσθια κάτοψη.
Το αυξημένο ίχνος στο οπίσθιο και το κάτω τόξο έχει οδηγήσει σε σκέψεις για αντικατάσταση των συμβατικών εξαγωγών καυσίμων με άλλες κατευθυνόμενης ώσης τετράγωνου σχήματος.
Η αλλαγή αυτή αν και αναμένεται να μειώσει την αποδιδόμενη από τους κινητήρες ώση, εντούτοις βελτιώνει τα χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας του αεροσκάφους, ιδίως από το κατώτερο τόξο.
Πιθανόν λόγω γεωπολιτικών ανακατατάξεων και πιθανών συγκρούσεων τα επόμενα 2 χρόνια με την  κατάσταση ασφαλείας παγκοσμίως να παραμένει ρευστή.
Εάν εμφανισθούν π.χ κάποιες συγκρούσεις στο Καύκασο ή κάπου αλλού και απαιτηθεί η συνδρομή του νέου μαχητικού νωρίτερα από τον προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα τότε το μαχητικό θα τεθεί σε μαζική παραγωγή για καλύψει τις ανάγκες της ρωσικής Αεροπορίας.


» Διαβάστε περισσότερα...

"Θα βάλουν φόρο στις κότες και στα παράθυρα"! 1,5 δισ. φόροι σε 5 ημέρες! ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ - ΣΟΚ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ

Όταν μέσα στις ημέρες που απομένουν, για να παρέλθει το 2013 πρέπει να πληρώσουμε, 1,5 δισ. ευρώ(!), και ενώ όλοι έχουμε στεγνώσει οικονομικά, πολλοί πεινούν και κρυώνουν (κυριολεκτικά όχι μεταφορικά) ποιός μπορεί να αρνηθεί την επιβεβαίωση των προρρήσεων των Αγίων και των Γερόντων της Ορθοδοξίας, που πολλά χρόνια πριν (ειδικά ο Πατροκοσμάς 250 χρόνια πριν) είχαν προβλέψει με θαυμαστή ακρίβεια, την σκοτεινή εποχή δυσβάσταχτων φόρων που ζούμε αυτή τη στιγμή.
Ο Πατροκοσμάς είχε μιλήσει και για τους φόρους, και για τον φόρο ακινήτων, και για το εξωτερικό χρέος στα οποία ήδη επιβεβαιώθηκε, αλλά και για την κατάληξη όλων αυτών, το τελευταίο μέρος του δράματος που τείνει προς ολοκλήρωση.
Ιδού οι συγκεκριμένες προφητείες του για το Ελληνικό "Χρέος":
α. "Θα σας ρίξουν παρά πολύ· θα σας ζητήσουν να τον πάρουν πίσω, αλλά ΔΕΝ θα μπορέσουν"!(σ.σ. παράς είναι το χρήμα)
Ήδη είναι γνωστό τοις πάσι ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο και πρέπει να "κουρευτεί" γενναία, και ακόμα καλύτερα να βρεθεί ελληνική κυβέρνηση να το αρνηθεί προς χάριν επιβίωσης του λαού της όπως είχε πράξει και ο Ιωάννης Μεταξάς το 1936 (πράξη η οποία αποτελεί και δικαστικό προηγούμενο αφού, νομιμοποιήθηκε τότε από το Διεθνές Δικαστήριο)
β. "Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά ΔΕΝ θα προφθάσουν"!
οι φόροι είναι ήδη δυσβάσταχτοι, τα ληξιπρόθεσμα χρέη αυξάνονται, και πλησιάζει η στιγμή απόλυτης αδυναμίας της πλειοψηφίας των πολιτών. Τότε θα μας πουν "τα σπίτια σας" και δεν θα προφτάσουν να τελειώσουν την φράση.
γ. "Θα βάλουν φόρο στις κότες και στα παράθυρα"!
Οι κότες είναι το εισόδημα. Τα παράθυρα είναι τα ακίνητα. Το εισόδημα φορολογείται με τεκμαρτούς "φανταστικούς" τρόπους (μας λένε ότι έχουμε εισόδημα ακόμα και εάν είμαστε άνεργοι) και τα σπίτια με βάση πλασματικές αντικειμενικές αξίες.
Πάμε τώρα στον μέγιστο Γέροντα της Ορθοδοξίας και μελλοντικό Αγιο, τον Γέροντα Παϊσιο.
Διαβάζοντας σήμερα και πάλι κάποιος τα κείμενα που τον αφορούν, νομίζει ότι διαβάζει τον σημερινό Τύπο του 2013. Και όμως γράφτηκαν το 1996»!
Τι λέει, λοιπόν, το κείμενο αυτό;
"Επέβαλαν (και θα επιβάλλουν) στη χώρα μας ένα πολύ μεγάλο εξωτερικό δημόσιο χρέος,τόσο μεγάλο που, όχι μόνον να μη μπορούμε να το ξεχρεώσουμε, αλλά ούτε τους τόκους αυτού του δανείου να μην προλαβαίνουμε» με αυτό καταφέρνουν με εύλογη δικαιολογία να επιβάλλουν στο λαό ένα οικονομικό πρόγραμμα εξόντωσης, έως εσχάτων. Θα επιβάλλουν συνεχώς νέα οικονομικά μέτρα, δυσβάστακτα, φόρους ασήκωτους και πάρα πολλά άλλα μέτρα, έτσι ώστε να κάνουν το λαό να αγανακτήσει. "
Να θυμίσουμε ότι μας επιβάλλουν μέτρα συνεχώς σχεδόν κάθε τρίμηνο!Δεν σταματούν ποτέ, και όσο βλέπουν ότι αντέχουμε συνεχίζουν.
Και τι θα πετύχουν με αυτό;
"Ακούστε: Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα.
Θα λένε: Έχετε δίκιο που διαμαρτύρεστε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν» για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους κτλ. πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου. Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοί είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοί οι φοροφυγάδες. Ταυτόχρονα θα παρέχουν μέσω του ηλεκτρονικού οικονομικού συστήματος πολλές διευκολύνσεις."
Καλημέρα στην χρεωστική κάρτα, στο ηλεκτρονικό χρήμα και στο χάραγμα, είδη πολλοί "περαστικοί" βγαίνουν "μπαφιασμένοι" στην τηλεόραση για να εκθειάσουν το νέο σύστημα, με στιλ "επιτέλους θα πληρώσουν οι φοροφυγάδες", για το αν θα είναι ξανά ελεύθεροι ούτε κουβέντα.
Και έγινε όπως το είπε ο Γέροντας. Μας επέβαλαν ένα ηλεκτρονικό σύστημα φυλακή, στο οποίο θα πρέπει να δίνουμε λόγο ακόμα και για αγορά...χαρτομάντηλου.
Εάν θεωρείτε ότι δεν συμβαίνει ακριβώς κάτι από αυτά, τότε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια. Ειδικά στο σύστημα της φοροδιαφυγής μιλάει σαν να μας λέει το δελτίο ειδήσεων! Μόνο που τότε αν τα έλεγες αυτά σε περνούσαν για υπερτρελό!
Τρεις εργάσιμες ημέρες απομένουν μέχρι να μας... αποχαιρετήσει το 2013 και μέσα σε αυτές οι φορολογούμενοι καλούνται να πληρώσουν συνολικά τέσσερις φόρους συνολικού ύψους 1,5 δισ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, μέσα στις τελευταίες τρεις εργάσιμες ημέρες του 2013, δηλαδή την Παρασκευή, την ερχόμενη Δευτέρα  αλλά και την Τρίτη, παραμονή Πρωτοχρονιάς, πρέπει να έχουν εξοφληθεί και οι τελευταίες φορολογικές υποχρεώσεις, δηλαδή:
    Η τελευταία δόση του φόρου εισοδήματος
    Τα τέλη κυκλοφορίας του 2014
    Η πέμπτη δόση του ΦΑΠ για τα έτη 2011 και 2012 και η τρίτη δόση του ΦΑΠ για το 2013 και
    Το έκτακτο ειδικό τέλος ακινήτων για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ των οποίων η προθεσμία πληρωμής λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2013.
Όπως αναφέρει η ίδια πηγή, το ΥΠΟΙΚ προσδοκά τα έσοδα από την καταβολή των παραπάνω φόρων τις τελευταίες ημέρες του έτους να φθάσουν τα 1,5 δισ.ευρώ.
Από αυτά, το μεγαλύτερο μέρος των εισπράξεων θα προέλθει από τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς από το σύνολο των 5,5 εκατ.ιδιοκτητών ΙΧ και μοτοσυκλετών, μόνο 2 εκατ. έχουν προσέλθει σε τράπεζες και ΕΛΤΑ για να καταβάλλουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2014.
Με τις υγείες μας, και ας κρατήσουμε πολλοί τις ιδεοληψίες μας, για το κατά πόσο είναι δυνατό κάποιοι άνθρωποι να έχουν το προορατικό χάρισμα. Όταν είσαι γεμάτος επίπλαστες ανάγκες βλέπεις μέχρι την μύτη σου. Οι άνθρωποι αυτοί είχαν καταργήσει οποιαδήποτε υλική ανάγκη, για αυτό και τα "ραντάρ" τους έβλεπαν τόσο μακριά όσο τους επέτρεπε ο Θεός, δηλαδή απεριόριστα!
» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger