Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Νέα γεωστρατηγικά δεδομένα: Ο Σ.Σοϊγκού ανακοίνωσε την έλευση του ρωσικού Στόλου

Μέσα σε 24 ώρες ο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti επικαλούμενο δηλώσεις του ρώσου υπουργού Άμυνας Σεργκέϊ Σοϊγκου, επιβεβαίωσε ότι η Ρωσία θα μπορεί εφ'εξής να ελλιμενίζει και να συντηρεί τα πλοία της σε ελληνικά ναυπηγεία και λιμάνια.
Ο υπουργός Άμυνας της χώρας δήλωσε ότι "Μπορούμε να πηγαίνουμε τα πλοία του στόλου της Μεοσγείου στην Ελλάδα για συντήρηση και υποστήριξη στα ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία"!
To RIA Novosti, ουσιαστικά μεταδίδει το χθεσινό ρεπορτάζ ότι ο Ρώσος υπουργός Άμυνας τόνισε στον Έλληνα ομόλογό του Δ.Αβραμόπουλο ότι "Η Μόσχα θέλει να βοηθήσει την Ελλάδα οικονομικά και η ανάθεση σε ελληνικά ναυπηγεία μικροεπισκευών, όπως και της υποστήριξης τους είναι μια τέτοια κίνηση και προτείνω να ετοιμαστεί μια συμφωνία που να προβλέπει το πλαίσιο αυτό".
Βασικά οι Ρώσοι έχουν στο μυαλό τους τα ναυπηγεία του Νεωρίου, όπου μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1990, πλοία του ρωσικού Στόλου (βοηθητικά) συντηρούντο και υποστηρίζονταν, φυσικά τα ναυπηγεία Ελευσίνας, αλλά και άλλα μικρότερα ναυπηγεία, όπως της Χαλκίδας.
Η κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1977 είχε κλείσει την πρώτη συμφωνία για υποστήριξη των βοηθητικών πλοίων του ρωσικού στόλου της Μεσογείου στο Νεώριο.
Υπολογίζεται ότι κατ'έτος θα υποστηρίζονται περίπου 20 ρωσικά πλοία, 15 του Στόλου της Μεσογείου και ορισμένα από τον Στόλο της Μαύρης Θάλασσας που επικουρικά θα βρίσκονται στην Μεσόγειο.
Να πούμε ότι η συμφωνία αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική και σε στρατηγικό επίπεδο, αφού βάζει τον ρωσικό Στόλο, όχι απλά στο Αιγαίο, αλλά ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία..
» Διαβάστε περισσότερα...

"Μαύρος θάνατος" στο Αιγαίο: Kαι 3ο ZUBR στην υπηρεσία - Εν αναμονή του 4ου EΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΒΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ (βιντεο)

"Είστε πολύ τυχεροί που έχετε και χρησιμοποιείτε Zubr. Δεν υπάρχει τέτοιο οπλοσύστημα αποβάσεων στο δυτικό οπλοστάσιο. Ακόμα κι εμείς που το έχουμε δεν βρίσκουμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε με συμβατικά μέσα όταν πλέει".
Με αυτά τα λόγια περιέγραψαν οι Ρώσοι της αντιπροσωπείας του υπουργού Άμυνας της Ρωσίας Σεργκέϊ Σοϊγκου, τις δυνατότητες των Zubr.
Το οποίο χαρακτηρίζεται "Μαύρος Θάνατος" από τους ίδιους τους Ρώσους, λόγω της μαύρης ελαστικής "ποδιάς" επάνω στην οποία πλέει ή καλύτερα "πετάει" το σκάφος και των ικανοτήτων που έχει.
Η είδηση είναι ότι είναι πλέον έτοιμη η Follow-on-Support για την υποστήριξη του τεσσάρων πλοίων που βρίσκονται στο ελληνικό οπλοστάσιο από τα οποία τα δύο πλέουν αυτή την στιγμή και σύντομα ενεργοποιείται ένα τρίτο σκάφος.
Το σημαντικό είναι ότι το Πολεμικό Ναυτικό έχει αποφασίσει να ενεργοποιηθεί άμεσα ένα τρίτο πλοίο και πιθανόν και το τέταρτο που έχει "κανιβαλιστεί" για να υποστηριχθούν με ανταλλακτικά τα λοιπά σκάφη.
Αρχικά αγοράστηκαν δύο Zubr από την Ρωσία και δυο από την Ουκρανία αλλά το δεύτερο ουκρανικό "κόπηκε" κατά την παραλαβή του λόγω τεχνικών ατελειών και έκτοτε παραμένει στο ναύσταθμο της Μαύρης Θάλασσας, παρά το γεγονός ότι έχει καταβληθεί το 40% της συνολικής του αξίας. Μετά από αυτό αγοράστηκε ένα τρίτο ρωσικό, το «Κεφαλληνία» (L180).
Έτσι είχε σχηματιστεί ένας εξαιρετικός στόλος από το «Κέρκυρα» (L182), το «Κεφαλληνία» (L180)το «Ζάκυνθος» (L183) και το «Ιθάκη» (L181), ο οποίος μπορούσε να μεταφέρει ένα Τάγμα Πεζοναυτών πλήρους συνθέσεως σε οποιοδήποτε νησί του Α.Αιγαίου, έχοντας ορισμένα μοναδικά χαρακτηριστικά: Υψηλές δυνατότητες επιβίωσης κατά το πλού τους (αδύνατον να προσβληθούν από υποβρύχια λίγω της υψηλής ταχύτητάς τους και πολύ δύσκολα εγκλωβίζονται από τους αισθητήρες των μαχητικών λόγω του φυσικού "σπρέϊ" από σταγονίδια που σχηματίζεται γύρω τους από τους πέντε τεράστιους αεριοστροβίλους που χαμηλώνει πολύ το υπέρυθρο ίχνος) και μεγάλο οπλικό φορτίο.

Ιδού ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους για να κρίνει ο καθένας τι υπερόπλο είχε στην διάθεσή του το ΠΝ το οποίος αρχικά απαξιώθηκε (λόγω έλλειψης συντήρησης βγήκαν από την υπηρεσία Το "Ζάκυνθος" και το "Ιθάκη"). Και εν τέλει καταστράφηκε το ένα από τα δύο εναπομείναντα.
Tώρα ενεργοποιείται το ένα από τα δύο (μάλλον το "Ζάκυνθος") και πιθανόν το "Ιθάκη", ενώ είναι σε εξέλιξη οι συζητήσεις και για το ουκρανικό το οποίο έχει αποπληρωθεί κατά 40%.
Εκτόπισμα
550 τόνοι
Μήκος / πλάτος / βύθισμα
57,3μ / 25,6μ / 1,9μ
Ταχύτητα (μέγιστη)
60 κόμβοι (40 με 3 άρματα)!
Αυτονομία
5 ημέρες
Καύσιμα
56 τόνοι
Πλήρωμα
30 (5 αξιωματικοί, 18 υπαξιωματικοί)
Μεταφορική ικανότητα
140 πεζοναύτες σε συνδυασμό με 3 άρματα, 8 TOMA, 10 TΟΜΠ
130 τόνους φορτίο ή 360 επιπρόσθετους οπλίτες (συνολικά 500 στρατιώτες)
Σύστημα πρόωσης
5 αεροστρόβιλοι Μ-70/10.000 ίπποι
(2 για την συμπίεση της "ποδιάς")
Οπλισμός
4 α/α συστήματα Igla-1M (Strela-3), 2 α/α και αντιπυραυλικά ΑΚ-630Μ
δυνατότητα πόντισης ναρκών και συστήματα πολλαπλής εκτόξευσης ρουκετών των 122 χλστ.!


» Διαβάστε περισσότερα...

Τι κρύβεται πίσω από μια "συνηθισμένη" ανακοίνωση αποστολής SAR ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔ

Πολλές φορές πίσω από τις απλές "ξερές" ανακοινώσεις των στρατιωτικών Επιτελείων κρύβονται άθλοι και ηρωισμοί, που ποτέ κανείς από τους πολίτες δεν τους μαθαίνει, ίσως γιατί αυτή είναι η μοίρα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων: Να κάνουν πράγματα που οι λοιποί Έλληνες του δημόσιου τομέα τα βλέπουν σε αμερικάνικες ταινίες και λένε μάλιστα σχολιάζοντας "Καλά, αυτά δεν γίνονται"!
Ε, λοιπόν, γίνονται. Για την υπόθεση της διάσωσης του πληρώματος μιας ιδιωτικής θαλαμηγού(παρεπιπτόντως: Ο ιδιοκτήτης, γνωστός εφοπλιστής, θα πρέπει να πληρώσει ΟΛΑ τα έξοδα της διάσωσης αφού ο καπετάνιος του θέλησε να παίξει τον ... "Ποπάϊ" και απέπλευσε μέσα στη νύχτα με 10 μποφόρ από την Μονεμβασιά για το Πόρτο Χέλι) διαβάσατε εκτενές ρεπορτάζ.
Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ, λιτή:
"Την Δευτέρα 2 και Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013 οι Ένοπλες Δυνάμεις συμμετείχαν σε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης για τον εντοπισμό κινδυνεύοντος πλοίου (ιδιωτική θαλαμηγός) στην περιοχή Μυρτώου Πελάγους, με τα παρακάτω μέσα:
•    Δύο Ε/Π Ψ του ΠΝ, τα οποία πέταξαν από 21:30 της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου έως 04:30 της Τρίτης 3 Δεκεμβρίου.
•    Την Φ/Γ ΥΔΡΑ του ΠΝ, η οποία απέπλευσε από τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας την Τρίτη 05:45.
•    Ένα Ε/Π Super Puma της ΠΑ, το οποίο περισυνέλλεξε του δύο επιβαίνοντες της θαλαμηγού τις πρωινές ώρες της Τρίτης 3 Δεκεμβρίου.  
       Η επιχείρηση Έρευνας και Διάσωσης πραγματοποιήθηκε κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες".
Τι ΔΕΝ αναφέρει η ανακοίνωση: Ότι στις 02:30 τα ξημερώματα ειδοποιήθηκε το πλήρωμα της φρεγάτας και το απαραίτητο προσωπικό του Ναυστάθμου για τον απόπλου του πλοίου. Συνολικά 220 άτομα. Οι οποίοι κοιμόντουσαν στα σπίτια τους, φυσικά, ενώ έξω οι καιρικές συνθήκες θύμιζαν τυφώνα.
Και αυτοί οι 220 άνδρες που αμοιβόνται με αποδοχές από 800 μέχρι 1500 ευρώ οι αξιωματικοί, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ήταν στην θέση τους από οποιοδήποτε σημείο της Αττικής και αν είχαν ξεκινήσει.
Και η φρεγάτα απέπλευσε μέσα στη "μαύρη νύχτα" στις 05.45 όπως λέει η ανακοίνωση. Δηλαδή συγκεντρώθηκαν 220 άτομα, προετοίμασαν το πλοίο για  να αποπλεύσει και απέπλευσε μέσα σε 3 ώρες και 15' από την ώρα που τους σήκωσαν από τα κρεβάτια τους!
Τι άλλο ΔΕΝ αναφέρει η ανακοίνωση: Ότι τα δύο ελικόπτερα του ΠΝ, που ξεκίνησαν να πετούν από τις 21.30 της Δευτέρας μέχρι τα ξημερώματα της Τρίτης, πέταξαν στις τελευταίες δύο ώρες μέσα στη νύχτα με ανέμους 8-10 μποφόρ!
Ανάλογη κατάσταση αντιμετώπισε και το ελικόπτερο της Πoλεμικής Αεροπορίας, το AS 332C1 Super Puma το οποίο τελικά περισυνέλλεξε τους δύο επιβαίνοντες της θαλαμηγού, οι οποίοι είχαν ανιχνευθεί αρχικά από το ΠΝ, αλλά (και εδώ αξίζει να πούμε κάτι που ούτε αυτό μαθεύτηκε) εντοπιστεί με ακρίβεια από το ΛΣ/Ακτοφυλακή σε μια έρημη ακτή.
Αλλά αυτά είναι "συνηθισμένες καταστάσεις" για τους πιλότους των SAR ελικοπτέρων της Πολεμικής Αεροπορίας...
Η ανακοίνωση της Αεροπορίας ανέφερε μόνο το τέλος της περιπέτειας: "Το πρωί,  στις 09:03, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας απογειώθηκε από την 112 Πτέρυγα Μάχης/Αεροπορική Βάση Ελευσίνας, με σκοπό τον εντοπισμό ακυβέρνητης θαλαμηγού με την ονομασία "Louvmi 2", σημαίας Μεγάλης Βρετανίας, καθώς και τη διάσωση δύο αγνοουμένων που επέβαιναν σε αυτή, ενός Έλληνα και ενός Φιλιππινέζου, οι οποίοι αγνοούνταν από τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, στη θαλάσσια περιοχή Βόρεια της Μονεμβασιάς.
Το ελικόπτερο της ΠΑ εντόπισε και περισυνέλεξε από ακτή περίπου 10 ναυτικά μίλια Βόρεια της Μονεμβασιάς, σώους τους αγνοουμένους στις 10:08 και τους μετέφερε με ασφάλεια στην 112 ΠΜ".
Ήταν μια νύχτα που, στους παλιούς του Ναυτικού και της Αεροπορίας, θύμισε από πλευράς καιρικών συνθηκών, τη νύχτα των Ιμίων.
Το ότι πετούσαν ελικόπτερα και έπλεαν πολεμικά σκάφη με προετοιμασία απόπλου πρακτικά σε χρόνο "μηδέν", μέσα σε καιρικές συνθήκες αέρα 10 μποφόρ και κυματισμού που ξεπερνούσε τα 10 μέτρα, μέσα στη νύχτα του Αιγαίου και εν τέλει τα πληρώματα εκπλήρωσαν την αποστολή τους, δείχνει - αν μη τι άλλο - ότι υπάρχει ελπίδα για την Ελλάδα. Και βρίσκεται στα χέρια τους...


» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger