Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Η Ρεπούση αποχώρησε… τυχαία στο 1’ σιγής για τους Πόντιους!


Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Η γνωστή και μη εξαιρετέα βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς, Μαρία Ρεπούση που όσα έγιναν στη Σμύρνη το 1922 τα θεωρεί αποτέλεσμα του συνωστισμού στην προκυμαία (!) φρόντισε να εξαφανιστεί όταν τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή για τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων…
Το χειρότερο όμως είναι η ακατανόητη προσπάθεια του κόμματός της να την καλύψει, αναφέροντας σε ανακοίνωση ότι οφείλεται σε «πρακτικούς λόγους»…
Γιατί δεν βγαίνει να πει ευθαρσώς ότι η άποψή της είναι διαφορετική, να δεχθεί την κριτική όσο σφοδρή κι αν είναι από εμάς τους… εθνικιστές, αποδεσμεύοντας από το αδιέξοδο το κόμμα της και την παγίδα να αναγκάζεται να ψεύδεται για να την καλύψει;
Με πια κριτήρια άραγε ο ελληνικός λαός ψηφίζει αυτά τα πρόσωπα και κατεπέκταση αυτά το κόμματα..
» Διαβάστε περισσότερα...

Στην Μόσχα πάει αιφνιδιαστικά ο Π.Παναγιωτόπουλος - Η ατζέντα των συνομιλιών ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΡΩΣΟ ΥΠΑΜ


Για την Μόσχα ταξιδεύει την Τετάρτη το βράδυ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος, σ'ένα ταξίδι καθοριστικό για τις ελληνορωσικές αμυντικές σχέσεις. 
Παρά το γεγονός ότι η αφορμή για να βρεθεί στην Μόσχα θα είναι διεθνής περιφερειακή συνδιάσκεψη με τη συμμετοχή πολλών υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ ο Π.Παναγιωτόπουλος θα έχει κατ'ιδίαν συνάντηση με τον υπουργό Άμυνας της Ρωσίας Σ.Σοϊγκού σε μία και με άλλους Ρώσους αξιωματούχους .
Η συμμετοχή αποφασίστηκε την τελευταία στιγμή, μετά από εντολή του Έλληνα πρωθυπουργού Α.Σαμαρά που έχει διακρίνει ότι οι ελληνορωσικές αμυντικές σχέσεις μετά το 2010 ήταν ουσιαστικά «παγωμένες».
Είναι η δεύτερη φορά που θα βρεθεί στην Μόσχα μετά την αποστολή του Α.Σαμαρά τον Φεβρουάριο του 2012, όταν έγινε η πρώτη μη κυβερνητική αποστολή (τότε η ΝΔ απλά στήριζε την κυβέρνηση Παπαδήμου), που είχε συναντηθεί με τον τότε πρωθυπουργό της Ρωσίας και θεωρείται μια καλή ευκαιρία να αναθερμανθούν οι παγωμένες ελληνορωσικές αμυντικές σχέσεις.
Στην ατζέντα των συζητήσεων βρίσκονται τόσο η συμφωνία-πλαίσιο για την ελληνορωσική αμυντική συνεργασία που καρκινοβατεί από το 2010, όσο και η διακρατική συμφωνία προμήθειας των ΤΟΜΑ BMP-3HEL. Κατά καιρούς έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον προς την ρωσική πλευρά
 για προμήθεια νέων SHORADS προς αντικατάσταση των παλιών OSA / OSA AK.
Εσχάτως έχει αναθερμανθεί και το ενδιαφέρον για μια περιορισμένη προμήθεια BMP-3F (52 οχήματα) για την αναβάθμιση των δυνατοτήτων των πεζοναυτών που επιχειρούν ακόμα όπως στον Β'ΠΠ, όπως και για το όχημα υποστήριξης πεζικού Terminator και το νέο αναβαθμισμένο αντιαρματικό σύστημα Kornet-M
Σε όλες τις περιπτώσεις προσφέρονται από την Ρωσία ανταλλαγές προϊόντων και υπηρεσιών και χρηματοδοτικά προγράμματα.
Φυσικά σε εκκρεμότητα εξακολουθεί και βρίσκεται η βολή επιχειρησιακής αποδοχής των συστημάτων S-300PMU1, η οποία τώρα μεταφέρθηκε για τον ερχόμενο Οκτώβριο και η υπογραφή FOS για τα αερόστρωμνα ZUBR.
Κατά τη διάρκεια σημερινής συνάντησης του υπουργού Εθνικής Άμυνας με τον πρόεδρος της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο, ο κ. Παναγιωτόπουλος συζητήθηκε το θέμα της επίσκεψης στην Ρωσία.
 
«Είναι η πρώτη σημαντική επίσκεψη Έλληνα υπουργού στη Μόσχα ύστερα από πολύ καιρό»,επισήμανε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και πρόσθεσε: «Η Ρωσία είναι μεγάλη δύναμη, μεγάλη ευρωπαϊκή δύναμη».
 
Από την πλευρά του ο κ. Παναγιωτόπουλος σημείωσε ότι η επίσκεψή του στην Μόσχα «Είναι μια ευκαιρία να αναθερμάνουμε και τις σχέσεις με τη ρωσική πλευρά, χωρίς αυτό να σημαίνει βεβαίως ότι η Ελλάδα εγκαταλείπει τις παραδοσιακές επιλογές της. Είμαστε νατοϊκή χώρα, είμαστε χώρα του δυτικού κόσμου ... ».
» Διαβάστε περισσότερα...

Προειδοποιηση από ΡΩΣΙΑ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΉ ΔΥΤΙΚΉ ΕΠΈΜΒΑΣΗ "Υπάρχει ένα όριο στην Συρία μετά το οποίο όλα είναι δυνατά"



Η ρωσική στρατιωτική ηγεσία μέσω του αναπληρωτή Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων αντιστράτηγου Alexander Postnikov για πρώτη φορά από την έναρξη της συριακής σύγκρουσης και την διαφαινόμενη εμπλοκή ξένων δυνάμεων, δυτικών και Τούρκων, έκανε σαφείς νύξεις για πιθανή απάντηση και από την πλευρά της Ρωσίας .
Συγκεκριμένα προειδοποίησε ότι "Υπάρχει ένα όριο μη παρέμβασης από τις ξένες δυνάμεις στην Συρία και την μη παρέμβαση της Ρωσίας. Μετά από αυτό το όριο όλα είναι δυνατά», είπε.
Σύμφωνα με τον ρωσικό ραδιοφωνικό σταθμό Ηχώ της Μόσχας το Γενικό Επιτελείο του ρωσικού στρατού ανέφερε ότι αυτό που συμβαίνει τώρα είναι «πρόβλημα στο εσωτερικό της Συρίας και η Ρωσία έχει λάβει σαφή θέση μη παρέμβασης», δήλωσε ο αναπληρωτής αρχηγός του Γενικού Επιτελείου.
"Το υπουργείο Άμυνας υποστηρίζει πλήρως τη θέση του Ρώσου Προέδρου ως αρχιστράτηγου των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων. Είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε στρατιωτική δράση, οποιαδήποτε δύναμη επέμβασης για την επίλυση των προβλημάτων που υπάρχουν σήμερα στη Συρία. Αυτό όμως θα μπορούσε να αλλάξει αν ξένες δυνάμεις συνέχιζαν την παρέμβασή τους », είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό ο αντιστράτηγος.
Ο Postnikov τόνισε ότι για το πρόβλημα του εμφύλιου αλλά και του μέλλοντος της Συρίας η κυβέρνηση και ο λαός της Συρίας θα αποφασίσουν μόνοι τους. "Νομίζω ότι αυτή η θέση της μη παρέμβασης, θα τηρηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από εμάς »" δήλωσε ο αναπληρωτής επικεφαλής του Γενικού Επιτελείου.
Και κατέληξε ρίχνοντας την βόμβα: « Υπάρχει ένα όριο μετά το οποίο όλα είναι δυνατά "!
Είναι η δεύτερη κίνηση της Μόσχας, έστω υπό την μορφή δηλώσεων αυτή την φορά, ότι δεν είναι διατεθειμένη να δεχθεί να εξελιχθεί η κατάσταση όπως στην Λιβύη. 
Η. Πρώτη ηταν την περασμένη εβδομάδα όταν ξεκίνησε να παραδίδει εξελιγμένα υπερηχητικά βλήματα επακτίου αμύνης SS-N-26 (ή Κ310) Yakhont του κινητού συστήματος επακτίου αμύνης K-300P Bastion-P στον συριακό Στρατό.
Οι δηλώσεις αυτές δίνουν και μία άλλη ερμηνεία στην παρουσία ευάριθμων ρωσικών αποβατικών στα ανοικτά της Συρίας. Δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά εκτελούν σχέδιο εκκένωσης. Υπάρχει και η πιθανότητα να προορίζονται και για προειδοποίηση ...
» Διαβάστε περισσότερα...

Νέα δοκιμή κατάρριψης δορυφόρου από την Κίνα υπό το βλέμμα των Η.Π.Α.


» Διαβάστε περισσότερα...

Πρόγραμμα T-50 PAK FA



Η Ρωσία σκοπεύει να αναπτύξει ένα σύγχρονο μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς, για την αντικατάσταση των Su-27 Flanker στο μέλλον. Η εταιρία Sukhoi θέλει να έχει εντάξει μέχρι το 2015 στο πρόγραμμα πτητικών δοκιμών συνολικά 14 πρωτότυπα αεροσκάφη T-50. Το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών είναι βάσει των δηλώσεων της Sukhoi, σύμφωνο με το χρονοδιάγραμμα. Ποιό είναι αυτό, και που ακριβώς βρίσκεται το πρόγραμμα αυτή τη στιγμή - μια περιληπτική αναφορά.
Το τέταρτο ιπτάμενο πρωτότυπο του προγράμματος PAK FA της Ρωσίας - το μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς T-50 που αναπτύσσεται από την εταιρεία Sukhoi - προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του ερευνητικού ινστιτούτου Γκρομόβ στο Ζουχόφσκυ, κοντά στη Μόσχα, στις 17 Ιανουαρίου 2012. Έκανε την πρώτη του μεγάλης εμβέλειας πτήση, έχοντας διανύσει περίπου 7.000 χιλιόμετρα με αρκετές στάσεις σε όλη τη Ρωσία, μετά την απογείωσή του από το Κομσομολσκ-ον-Αμουρ στη ρωσική Άπω Ανατολή, όπου το εν λόγω αεροσκάφος κατασκευάζεται στο εργοστάσιο με το όνομα του «Γιούρι Γκαγκάριν» (KnAAZ).
Το T-50-4 (τακτικό Νο. 054) είχε πετάξει για πρώτη φορά ο πιλότος Σεργκέι Μπόγκνταν. Έτσι, όπως τα τέσσερα ιπτάμενα πρωτότυπα T-50 που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές σύμφωνα με το πρόγραμμα δοκιμών πτήσης του PAK FA, στο εργοστάσιο ΚΝΑAZ ολοκληρώνεται το πέμπτο πρωτότυπο του μαχητικού. Αυτό το έτος, τα πρωτότυπα πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο επίσημο πρόγραμμα δοκιμαστικών πτήσεων.
Η κατασκευή του T-50-4 είχε ολοκληρωθεί από τα τέλη φθινοπώρου του περασμένου έτους. Στις 10 Δεκεμβρίου 2012, το αεροπλάνο είχε βγει για πρώτη φορά από το εργοστάσιο και εκτέλεσε την πρώτη τρχοδρόμησή του. Δύο ημέρες αργότερα, συνέχισε με τις δοκιμές τροχοδρόμησης, συμπεριλαμβανομένης μιας υψηλής επιτάχυνσης. Μετά από αυτό, ελήφθη η απόφαση για τη διεξαγωγή της πρώτης πτήσης. Στις 16.50 τοπική ώρα στις 12 Δεκεμβρίου 2012, ο δοκιμαστής πιλότος της Sukhoi, Σεργκέι Μόγκνταν, απογειώθηκε με το αεροσκάφος στην πρώτη του πτήση και προσγειώθηκε με ασφάλεια πάνω στο διάδρομο 38 λεπτά αργότερα. Η πρώτη αποστολή επιτεύχθηκε, με όλα τα συστήματα να λειτουργούν κανονικά. Ο πιλότος τσεκάρισε τη σταθερότητα και τη δυνατότητα ελέγχου του αεροπλάνου, ενώ παράλληλα αξιολογήθηκε η λειτουργία της μονάδας παραγωγής ισχύος και όλων των συστημάτων του.
Στη συνέχεια, το Τ-50-4 βάφηκε. Στις 14 Ιανουαρίου 2013, ο Σεργκέι Μπόγκνταν πέταξε με το φρεσκοβαμμένο αεροσκάφος μια πτήση τσεκαρίσματος, πριν την πολύωρη πτήση στην περιοχή της Μόσχας. Όπως είναι γνωστό, μετά από αρκετές δοκιμαστικές πτήσεις στο Κομσομολσκ-ον-Αμουρ τα τρία πρώτα πρωτότυπα PAK FA αποσυναρμολογήθηκαν και μεταφέρθηκαν με μεταγωγικό τύπου An-124 Ruslan αεροπορικώς στο Ζουχόφσκυ. Το Τ-50-4 είναι το πρώτο από τα πρωτότυπα, το οποίο πέταξε από το εργοστάσιο κατασκευής στην Άπω Ανατολή προς την Μόσχα με την δική του ισχύ.
Η 7.000 χιλιομέτρων μακρά πτήση περνά μέσω Τσίτα, Κανσκ και Χελιαμπίνσκ. Το προηγμένο μαχητικό απογειώθηκε με τον Σεργκέι Μπόγκνταν για το μακρινό ταξίδι του στις 15 Ιανουαρίου. Ο πρώτος ενδιάμεσος προορισμός κατά την πρώτη νύχτα ήταν στην πόλη Τσίτα - αεροδρόμιο Δόμνα. Την επόμενη μέρα, το αεροσκάφος πέταξε στο Κάνσκ και από εκεί στη συνέχεια προς τον τελικό προορισμό του, στο Ζουχόφσκυ, όπου στις 17 Ιανουαρίου προσγειώθηκε περίπου στις 16.15 τοπική ώρα, με χιόνι και περιορισμένες συνθήκες ορατότητας - μετά από μια επιπλέον στάση στην Τσελιαμπίνσκ, στο αεροδρόμιο Σαγκόλ.
Τα χαρακτηριστικά του PAK FA επιτρέπουν βάσει των προηγούμενων αναφορών των Ρώσων για την κατασκευή, μια τέτοια πολύωρη πτήση να γίνει με λιγότερες ενδιάμες στάσεις, αλλά για να αποφευχθεί περισσός κίνδυνος για ένα αεροσκάφος πρωτότυπο, και λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών, επιλέχθηκε η συγκεκριμένη άνω διαδρομή - η επίσημη θέση για τις πολλές ενδιάμες στάσεις.
Νωρίτερα, οι Ρώσοι κατασκευαστές είχαν αναφέρει ότι θέλουν να επιτύχουν μία μείωση του κενού βάρους με χρήση σύνθετων υλικών. Έτσι, το 70% του εξωτερικού δέρματος της ατράκτου είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά, τα οποία σε σύγκριση με τα συμβατικά υλικά, πετυχαίνουν μια εξοικονομώντας 25% του βάρους. Οι Ρώσοι σχεδιαστές είχαν αναφέρει ότι σε σύγκριση με το αμερικανικό F-22 για παράδειγμα, το PAK FA θα διαθέτει περισσότερο χώρο για τα καύσιμα, περίπου 3.000 κιλά περισσότερα καύσιμα από τον ανταγωνιστή από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μνεία πρέπει να γίνει ότι το νέο μαχητικό, το οποίο είχε μόνο πέντε εξόδους στο Κομσομολσκ-ον-Αμουρ πριν την πτήση στο Ζουχόφσκυ, απέδειξε κατά τη διάρκεια της μεγάλης αποστάσεως πτήσης, το σύνολο των συστημάτων του να λειτουργούν «ρολόι», και ο πιλότος να είναι αρκετά ικανοποιημένος με το αεροσκάφος του. Έχοντας φτάσει στο Ζουχόφσκυ με ραντάρ AESA εγκατεστημένο, το T-50-4 εντάχθηκε στο πρόγραμμα πτητικών δοκιμών, σύμφωνα με το οποίο τρία πρωτότυπα είχαν πετάξει ήδη εδώ.
Οι πτητικές δοκιμές του πρωτότυπου T-50-3 ξεκίνησαν στο Ζουχόφσκυ στα μέσα Ιουνίου 2012. Την παρθενική του πτήση πραγματοποίησε στο Κομσομολσκ-ον-Αμουρ στις 22 Νοεμβρίου 2011, με πιλότο και πάλι τον Σεργκέι Μόγκνταν. Μετά από τρεις εξόδους στο πλαίσιο της αποδοχής στο πρόγραμμα PAK FA, βάφηκε και μεταφέρθηκε αεροπορικώς από ένα An-124 Ruslan στο Ζουχόφσκυ στις 28 Δεκεμβρίου 2011.
Στη συνέχεια το αεροσκάφος συναρμολογήθηκε και τα συστήματά του δοκιμάστηκαν στην εγκατάσταση της Sukhoi στο Ζουχόφσκυ για πέντε μήνες. Ειδικότερα, το αεροσκάφος ήταν για πρώτη φορά εξοπλισμένο με ραντάρ AESA, ένα πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από το ινστιτούτο Tikhomirov-NIIP. Στα μέσα Ιουνίου, το T-50-3 τροχοδορομεί στο αεροδρόμιο για την πραγματοποίηση δοκιμών. Όπως τα σφάλματα διορθώθηκαν, το αεροπλάνο απογειώνεται από τον Σεργκέι Μπόγκνταν στις 21 Ιουνίου 2012 για μία πτήση ελέγχου. Ο έλεγχος αυτός διήρκεσε περίπου μία ώρα, και το αεροσκάφος με τα συστήματά του, τον εκτέλεσαν όπως αναμένοταν.
Το ραντάρ AESA συνέχισε τις δοκιμές του τον Ιούλιο. Αρχικά, δοκιμάστηκε στο έδαφος κατά ενός εναέριου στόχου στην μορφή του Su-27M (τακτικό Νο. 710) που είχε χρησιμοποιηθεί το 2010 ως πλατφόρμα δοκιμών για τη δοκιμή του κινητήρα του PAK FA. Το ραντάρ AESA δοκιμάστηκε σε διάφορους τρόπους λειτουργίας κατά τη διάρκεια μιας άλλης δοκιμαστικής πτήσης του Τ-50-3 στις 24 Ιουλίου 2012. Εκτός από το ραντάρ AESA, άλλα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία δεν έχουν εγκατασταθεί στα προηγούμενα πρωτότυπα ακόμα, προβλέπονται να δοκιμαστούν σε αυτό το αεροσκάφος.
Σύμφωνα με μια δήλωση της εταιρίας Sukhoi, οι πρώτες δοκιμές του ραντάρ στις λειτουργίες αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους στο πρωτότυπο T-50-3 έχουν παράγει καλά και σταθερά αποτελέσματα στο ίδιο επίπεδο απόδοσης των καλύτερων υφιστάμενων αεροσκαφών. Οι δυνατότητες βελτίωσης έχουν επίσης αποδειχθεί. Οι εργασίες για τις δοκιμές με τα οπτικά κανάλια άρχισαν. Μέχρι σήμερα, το T-50-3 έχει πετάξει πάνω από 30 δοκιμαστικές πτήσεις, κυρίως για να δοκιμάσει το ραντάρ AESA και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα.
Το δεύτερο πρωτότυπο T-50-2 έχει υποστεί βελτιώσεις στον φάκελο πτήσης υψηλών g και έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές περιορισμού φακέλου πτήσης. Στη συνέχεια, στις 3 Μαρτίου 2011, διεξήγαγε με τον Σεργκέι Μπόγκνταν τους ελέγχους. Ένα μήνα αργότερα, το Τ-50-2 μεταφέρθηκε στο Ζουχόφσκυ, και έχει πετάξει στην περιοχή της Μόσχας από τα μέσα Αυγούστου του 2011 πάνω από 80 εξόδους.
Νωρίς τον Αύγουστο του 2012, η Sukhoi ξεκίνησε τις δοκιμές ανεφοδιασμού εν πτήσει με το T-50-2. Στις δοκιμές έλαβε μέρος ένα εναέριο τάνκερ τύπου Ilyushin Il-78 της Ρωσικής Πολεμική Αεροπορίας. Ο πιλότος δοκιμών Σεγκέι Μπόγκνταν εκτέλεσε με το Τ-50-2 μια σειρά προσεγγίσεων στο Ilyushin Il-78, εκτελώνταν συνολικά εννέα «ξηρούς ανεφοδιασμούς», τους οποίους κατέγραψε η κάμερα ενός συνοδευτικού Su-25UB. Σύμφωνα με ένα δελτίο Τύπου της Sukhoi, το T-50-2 χρησιμοποιήθηκε επίσης για δοκιμές σταθερότητας και ελέγχου σε υπο-ηχητική και υπερηχητική ταχύτητα, σε διάφορες διαμορφώσεις.
Το πρώτο πρωτότυπο T-50-1 έχει χρησιμοποιηθεί επίσης στις δοκιμές. Είχε περάσει περίπου ένα χρόνο, από την πρεμιέρα του στο αεροπορικό σαλόνι MAKS 2011 τον Αύγουστο του 2011, κάτω από συνεχιζόμενες βελτιώσεις. Το T-50-1 πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση από το Κομσομολσκ-ον-Αμουρ στις 29 Ιανουαρίου 2010 και έχει πετάξει στο Ζουχόφσκυ τον Απρίλιο του 2010. Η προετοιμασία του Τ-50-1 σε δοκιμαστικές πτήσεις υψηλής γωνίας προσβολής και πτήσεις υπερευελιξίας, ολοκληρώθηκαν από το περασμένο φθινόπωρο, και η πρώτη του πτήση στον απόηχο της τροποποίησης έλαβε χώρα στο Ζουχόφσκυ στις 11 Σεπτεμβρίου 2012.
Επειδή ένα μαχητικό αεροσκάφος σήμερα μπορεί να καταρριφθεί χωρίς άμεση οπτική επαφή, για παράδειγμα με βλήματα αέρος-αέρος high off-boresight - όπως το AIM-9X Sidewinder - η σημασία της ευελιξίας ενός μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς μένει να αποδειχτεί στην πράξη. Μέχρι σήμερα το T-50-1 έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 80 εξόδους.
Η 100η δοκιμαστική πτήση στο πλαίσιο του προγράμματος δοκιμών PAK FA διεξήχθη το Νοέμβριο 2011, με την 200η πτήση να έχει λάβει χώρα τον Ιανουάριο του 2013. Αυτό το έτος, το πέμπτο αεροσκάφος είναι να συμπληρώσει τον δοκιμαστικό στόλο. Το T-50-5 είναι στη συναρμολόγηση στο εργοστάσιο στο Κομσομολσκ-ον-Αμουρ, όπου και θα εγκατασταθεί το ραντάρ AESA, και θα ακολουθήσει το έκτο πρωτότυπο. Εκτός από τον Σεργκέι Μπόγκνταν που πραγματοποίησε τις παρθενικές πτήσεις για τα τέσσερα προτότυπα, υπάρχουν επιπλέον τέσσερις πιλότοι στην Sukhoi που πετούν με τα T-50: Ρόμαν Κοντρατίγιεβ, Γιούρι Βασγιούκ, Σεργκέι Κοστίν και Τάρας Αρτσεμπάρσκυ.
Αρχικά στο T-50 ήταν να εγκατασταθεί ένας κινητήρας με ώση 170 kN, όπως χρησιμοποιήθηκε ήδη στο MiG 1:44 ο Saturn AL-41F. Ωστόσο, αυτή η επιλογή έπρεπε να απορριφθεί επειδή ο κινητήρας ήταν πάρα πολύ μεγάλος. Υπήρχαν και άλλοι λόγοι κατά του AL-41F. Έτσι, το Υπουργείο Άμυνας στη Μόσχα ήθελε για το νέο μαχητικό ένα νέο κινητήρα με σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και λειτουργία ψεκασμού πλάσματος. Στο αεροπορικό σαλόνι MAKS 2009, ο Αλεξάντερ Νικολάγιεβιτς Ζελίν, τότε διοικητής της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας, δήλωσε ότι το T-50 υπέφερε από προβλήματα στον κινητήρα. Ως εκ τούτου, θα εγκατασταθεί ο κινητήρας Saturn 117 (Isdelije 117 ή γνωστός αλλιώς και ως Saturn AL-41F1), ο οποίος χρησιμοποιείται σε μια απλοποιημένη έκδοση ήδη από το μαχητικό αεροσκάφος Sukhoi Su-35BM (Saturn 117S ή AL 41F1A). Για την παραγωγική σειρά οι εταιρίες Soyuz και NPO Saturn θα πρέπει να αναπτύξουν νέους κινητήρες με ώση έως και 190 kN, πιθανόν στη βάση του κινητήρα AL 31FM3. Λόγω της χρήσης του μικρότερου και ως εκ τούτου σε σχέση με τον AL-41 λιγότερου ισχυρού κινητήρα, το T-50 δεν είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί το πλήρες δυναμικό του. Αυτό θα αλλάξει μόνο με το νέο κινητήρα (Isdelije 127), που θα είναι όμως διαθέσιμος από το 2020 και μετά.
Σύμφωνα με μια δήλωση του νυν διοικητή της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας, στρατηγός Βίκτορ Μποντάρεφ, το PAK FA θα ξεκινήσει φέτος με τις επίσημες δοκιμές στο πτητικό κέντρο της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας στο Ακτουμπίνσκ. Η κατασκευή των έξι πρωτότυπων θα πρέπει να ακολουθηθεί από την κατασκευή μιας χαμηλού ρυθμού αρχικής παραγωγικής παρτίδας για την επιχειρησιακή αξιολόγηση και στη συνέχεια να συνεχίσει με την πλήρη παραγωγή. Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, το πλήρες φάσμα των πτητικών δοκιμών του T-50 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 2 έως 2,5 ετών.
Εκτός από τα ιπτάμενα πρωτότυπα, υπάρχουν τουλάχιστον τρεις κατασκευές που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στις δοκιμές εδάφους και τον έλεγχο ανθεκτικότητας. Αυτές είναι τα Τ-50-0 και T-50-KPO, και η πλήρους κλίμακα μακέτα T-50-KNS. To πρόγραμμα πτητικών δοκιμών έχει ολοκληρώσει έως σήμερα περί το 10% από ένα σύνολο 2000 πτήσεων. Στο πρόγραμμα του ραντάρ AESA έχουν κατασκευαστεί τέσσερα πρωτότυπα, ένα πέμπτο είναι υπό κατασκευή. Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, περίπου 60 PAK FA στο πρότυπο της παραγωγής έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν το διάστημα 2016-2020. Προφανώς, οι παραδόσεις θα συνεχίσουν και μετά το 2020.
» Διαβάστε περισσότερα...

Γ. Μπουτάρης: Θέλει άγαλμα του Κεμάλ, αλλά παρέστη στην επέτειο γενοκτονίας των Ποντίων "ΟΤΑΝ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ "


Στις εκδηλώσεις μνήμης της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας για τη συμπλήρωση των 94 χρόνων από τη σφαγή των Ποντίων από τους Τούρκους στις 19 Μαΐου του 1919 παρέστη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Η παρουσία του προκάλεσε έκπληξη για το θράσος και την υποκρισία του να ... τιμά τη Γενοκτονία των Ποντίων από το Μουσταφά Κεμάλ και την ίδια στιγμή να θέλει να σηκώσει άγαλμα του στην πλατεία Αριστοτέλους.
Περίπου 350.000 Ελληνοπόντιοι σφαγιάσθηκαν από τους Τούρκους μέχρι τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922 (είχε προηγηθεί η γενοκτονία των Αρμενίων). Κι όμως ο κ. Μπουτάρης εμφανίζεται λάτρης κάθε τι Οθωμανικού και χθες έκανε σαν να μην τρέχει τίποτα ενώπιον των δημοτών του Πόντιων και Μικρασιατών προσφύγων, ενώ από σήμερα είναι βέβαιο πώς θα συνεχίσει στο δρόμο που έχει χαράξει για την ... προσέλκυση Τούρκων τουριστών στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Μπουτάρης θέλει να τοποθετήσει άγαλμα του Κεμάλ στην πλατεία Αριστοτέλους θεωρώντας τον ως έναν « πολύ μεγάλο ηγέτη της Θεσσαλονίκης », όπως έχει δηλώσει σε εκπομπή στη Δημόσια Τηλεόραση. Παραχωρεί ταυτόχρονα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως το Αλατζά Ιμαρέτ και το Γενί Τζαμί ώστε να γίνονται λατρευτικές τελετές και έχει ανοίξει ένα σούρτα φέρτα στην Τουρκία για την προσέλκυση Μουσουλμάνων.
Δεν μας φτάνουν αυτοί που έχουμε, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης θέλει να μας φέρει κι άλλους.   
Θέλει ο κ. Μπουτάρης να διαγράψουμε από τις μνήμες μας τα 400 χρόνια σκλαβιάς υπο τον τουρκικό ζυγό, να ξεχάσουμε τις σφαγές όπως αυτές των Ποντίων και των Μικρασιατών και να δώσουμε τα χέρια με τους «καλούς» πλέον γείτονες. Έτσι επειδή το θέλει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης γιατί « οι γενοκτονίες τώρα πλέον αποτελούν παρελθόν ». Αγνοεί ο κ. Μπουτάρης τις νεοοθωμανικές βλέψεις των Τούρκων που θέλουν τα πάρουν το μισό Αιγαίο και μαζί τους υδρογονάνθρακες, που θέλουν τη δημιουργία δύο κρατών στην Κύπρο για τον ίδιο σκοπό, που θέλουν ανεξάρτητο κράτος στη Δυτική Θράκη και προβάλουν ένα σωρό ακόμη αξιώσεις σε βάρος του Ελληνισμού.
Είναι να απορεί κανείς όχι μόνο με τον κ. Μπουτάρη, αλλά με αυτούς που τον ανέχονται ως δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
» Διαβάστε περισσότερα...

Με ολοκαύτωμα προειδοποιεί Τουρκία και Ισραήλ η Συρία - Αναπτύχθηκαν πύραυλοι Tishreen ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗΣ (ΒΙΝΤΕΟ)


H Συρία έχει θέσει σε πολεμική ετοιμότητα τους πιο προηγμένους πυραύλους εδάφους-εδάφους που διαθέτει και οι οποίοι δεν είναι άλλοι από την πλέον προηγμένη έκδοση των ιρανικών Fateh-110, οι οποίοι έχουν βελτιωμένο γυροσκόπιο και πιθανόν σύστημα αποφυγής αναχαιτιστικών βλημάτων με αλλαγή πορείας εν πτήση, αναφέρουν πληροφορίες των ισραηλινών υπηρεσιών πληροφοριών.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Sunday Times έχει ενημερωθεί το Τελ Αβίβ μέσω, αλλά και η Ουσιγκτον με έμμεσο τρόπο (μέσω τρίτης χώρας) ότι αν επιχειρήσουν πάλι επιδρομές εντός του συριακού εδάφους τα ισραηλινά μαχητικά, θα υπάρξει άμεση απάντηση με εκτόξευση πυραύλων εδάφους-εδάφους Tishreen, όπως λέγεται η έκδοση του Fateh-110 που υπηρετεί στον συριακό Στρατό
Το ίδιο αναφέρεται, ισχύει και για όποια άλλη γειτονική χώρα επιχειρήσει επιδρομή και "φωτογραφίζεται" η Τουρκία!
Όπως γράφουν οι Sunday Times, αναγνωριστικοί δορυφόροι εντόπισαν πολλές θέσεις εκτόξευσης πυραύλων εδάφους-εδάφους Tishreen, οι οποίες εναλλάσσονται συνέχεια (το σύστημα  όπως φαίνεται και στο βίντεο εδράζεται επί κινητού εκτοξευτή) , προφανώς για να μην στοχοποιηθούν.
Στο μεταξύ ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μ.Νετανιάχου, μιλώντας στο υπουργικό συμβούλιο του Ισραήλ επιβεβαίωσε τις ισραηλινές επιδρομές τονίζοντας ότι: «Η ασφάλεια των πολιτών του είναι το υπέρτατο συμφέρον του Ισραήλ, δήλωσε στο υπουργικό του συμβούλιο και η κυβέρνησή του« ενήργησε με υπεύθυνο, αποφασιστικό και υπολογισμένο τρόπο για να το εξασφαλίσει αυτό ".
"Η κυβέρνηση ενήργησε με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με την πολιτική που έχουμε θέσει για την πρόληψη όσο το δυνατόν περισσότερο της μεταφοράς των προηγμένης τεχνολογίας όπλων στη Χεζμπολάχ και άλλα τρομοκρατικά στοιχεία. Θα ενεργήσουμε για να εγγυηθούμε την ασφάλεια των πολιτών του Ισραήλ και στο μέλλον . Η Μέση Ανατολή διέρχεται μία από τις πιο ευαίσθητες χρονικές περιόδους εδώ και δεκαετίες, κυρίως λόγω της κλιμάκωσης των συγκρούσεων στη Συρία. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και τα γεγονότα εκεί και είμαστε έτοιμοι για οποιοδήποτε σενάριο », τόνισε.

» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger