Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Bίντεο-ντοκουμέντο: Επάνω από το συριακό έδαφος κτυπήθηκε το Mil Mi-17 TOYΡΚΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ

Σε συριακό έδαφος έπεσε το εξοπλισμένο μεταφορικό ελικόπτερο Mil Mi-17 που κατέρριψε ένα μαχητικό F-16C της τουρκικής Αεροπορίας και όπως αποδεικνύει το βίντεο που δημοσιεύουμε πρόκειται για μία 100% παράνομη κατάρριψη, αφού το ελικόπτερο πέφτει κάθετα φλεγόμενο και συντρίβεται ένα χιλιόμετρο εντός του συριακού εδάφους!
Είναι άγνωστο αν όντως "παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο", όπως υποστηρίζουν οι Τούρκοι, αλλά είναι βέβαιο ότι όταν δέχθηκε τον τουρκικό πύραυλο ήταν επάνω από το συριακό έδαφος.
Αντίθετε με τα αεροσκάφη που όταν δεχθούν ένα πλήγμα μπορεί να διανύσουν κάποια απόσταση, πολλές φορές χιλιόμετρα ολόκληρα λόγω των αεροδυναμικών τους χαρακτηριστικών, ένα ελικόπτερο, όταν για κάποιο λόγο κτυπηθεί άμεσα πέφτει σαν πέτρα!
Η κατάρριψη έγινε στις στις 15.27 ώρα Ελλάδος και κτυπήθηκε από F-16 που ανήκε σε μία δυάδα τουρκικών μαχητικών που είχαν απογειωθεί, απ'ότι φαίνεται ακριβώς γι αυτό τον σκοπό: Να καταρρίψουν το ελικόπτερο και να προκαλέσουν κρίση.
Η τουρκική εκδοχή ότι "το ελικόπτερο κτυπήθηκε ενώ βρισκόταν δύο χιλιόμετρα εντός της Τουρκίας και όταν κτυπήθηκε έπεσε ένα χιλιόμετρο εντός της Συρίας" απλά δεν στέκει...
Ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας Ισμέτ Λιγμάζ δήλωσε ότι "Δόθηκε η απαραίτητη απάντηση στα συριακά αεροσκάφη και ελικόπτερα που παραβιάζουν τα σύνορά μας".
Φαίνεται και ένα αλεξίπτωτο στο έδαφος προφανώς από κάποιον από τους πιλότους που πρόλαβαν να πηδήξουν μετά το κτύπημα.
Εκτός όλων των παραπάνω είναι πρωτοφανές να καταρρίπτεται ένα παλαιό ελικόπτερο επειδή "παραβίασε" τον εναέριο χώρο ενός κράτους για λίγα μέτρα. Τότε θα έπρεπε να είχαν καταρριφθεί το σύνολο των τουρκικών αεροσκαφών στο Αιγαίο από το 1974...


» Διαβάστε περισσότερα...

Αυτά θα πληρώσουμε για τα μεταχειρισμένα Chinook της ΑΣ

Αποκλειστικό: Δέκα μεταχειρισμένα «Σινούκ» για 250 εκατομμύρια δολάρια έως το 2019. Πόσο πιθανό είναι;
CH-47D Chinook ΕΣ 904 Tanagra airshow '08 (plane-pics.blogspot.com)Όπως ανέφερε σε σχετική αποκλειστική ανταπόκριση στις 28 Ιουλίου 2013 από την Αθήνα η βρετανική στρατιωτική επιθεώρηση Jane's Defence Weekly, ο Υπουργός Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, στην συνάντησή του με τον Αμερικανό ομόλογο Τσάκ Χέιγκελ κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης στο Πεντάγωνο στις 30-31 Ιουλίου 2013, συζήτησε την μεταβίβαση στην Ελλάδα δέκα (10) βαρέων Ε/Π CH-47D Chinook από τα αμερικανικά αποθέματα πλεονάζοντος στρατιωτικού υλικού (Excess Defense Articles).
Νωρίτερα, σε ένα ενημερωτικό σημείωμα στις 15 Ιουλίου 2013 του Τ. Λιγουριώτη στο onalert.gr, αναφέρθηκε ότι το Υπουργείο Άμυνας στην Αθήνα έχει αιτηθεί στις ΗΠΑ 10-12 μεταχειρισμένα Ε/Π Chinook για τις ανάγκες της Αεροπορίας Στρατού.
Το CH-47 είναι στην υπηρεσία με τον Αμερικανικό Στρατό από το 1962 . Οι πρώτες παραλλαγές που παραδόθηκαν στον Αμερικανικό Στρατό ήταν το CH-47Α, B, C - και οι τρεις έζησαν τον Πόλεμο του Βιετνάμ.
Το μοντέλο CH-47D εισήχθη σε λειτουργία το 1979, ξεκίνησε με τις παραδόσεις το 1982,
και πρόκειται για την πολυπληθέστερη παραλλαγή «Σινούκ» που υπηρετεί στον Αμερικανικό Στρατό. Η παραγωγή του CH-47D έληξε το 1994.
Το CH-47 είναι ένα από τα αρχαιότερα εν λειτουργία αερομέσα του Αμερικανικού Πενταγώνου. Η αρχική βασική άτρκατος CH-47A που παραδόθηκε στον Αμερικανικό Στρατό για πολεμικές αποστολές στο Βιετνάμ, είναι ακόμα στην υπηρεσία του σήμερα, σε αποστολές στο Αφγανιστάν, ως CH-47D. Το γεγονός αυτό είναι μια αδιάσειστη απόδειξη για την αντοχή του ελικοπτέρου.
Η εκσυγχρονισμένη παραλλαγή του στον Αμερικανικό Στρατό είναι το CH-47F, μια παραλλαγή που αποτελείται από κυρίως νέες κατασκευές CH-47F και MH-47G των ειδικών δυνάμεων, με κάποια CH-47D που έχουν μετατραπεί.
Το πρόγραμμα CH-47F «Βελτιωμένο Ελικόπτερο Μεταφορών» (ICH) ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 1999, με το πρώτο μοντέλο παραγωγής να έχει παραδοθεί τον Ιούνιο του 2006.
Αρχικά προγραμματίστηκε η παράδοση 452 CH-47F και 61 MH-47G. Αργότερα δόθηκε προτεραιότητα στο MH-47G, και το πρώτο παραδόθηκε τον Ιανουάριο του 2005. Μια πρώτη ομάδα MH-47 αναπτύχθηκε για την υποστήριξη της «Επιχείρηση Διαρκής Ειρήνη» το Μάρτιο 2007. Αρχικά, 35 CH-47D εκσυγχρονίστηκαν στην διαμόρφωση MH-47G, και αργότερα ακολούθησαν 9 MH-47D και 17 MH-47E.
Τα τελευταία MH-47Ε που αναβαθμίστηκαν στην διαμόρφωση MH-47G παραδόθηκαν το 2011. Τα υπόλοιπα ΜΗ-47G είναι να είναι νέας κατασκευής και εκσυγχρονισμένα στην βάση της πλατφόρμας MH-47E.
Το πρώτο νέας παραγωγής CH-47F παραδόθηκε στο Αεροπορικό Τεχνικό Δοκιμαστικό Κέντρο (ATTC) στην Αλαμπάμα, το Νοεμβρίου 2007. Η πρώτη μονάδα του Αμερικανικού Στρατού με το CH-47F ήταν η 101η Αερομεταφερόμενη Μεραρχία στο Κεντάκι - οι παραδόσεις ξεκίνησαν το Φεβρουάριο του 2007 και η πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα ήρθε στην ίδια μονάδα τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Η πρώτη πολεμική αποστολή CH-47F ήταν τον Ιούνιο του 2008 στο Ιράκ.
Τα σχέδια παραγωγής για το CH-47F αναθεωρούνται συνεχώς με βάση τις απαιτήσεις προσαρμογής του Αμερικανικού Στρατού. Ωστόσο, οι τρέχουσες δημοσιευμένες κατευθυντήριες γραμμές για τον στόχο απόκτησης είναι 464 CH-47F, εκ των οποίων 246 ανακατασκευασμένα και 218 νέες κατασκευές. Ο αριθμός αυτός ήταν στο πρόσφατο παρελθόν με 533 ελικόπτερα, υψηλότερος.
Η Boeing που κατασκευάζει το ελικόπτερο, θα παραδώσει 36 μονάδες ετησίως και οι τελευταίες παραδόσεις θα ολοκληρωθούν το 2019. Η άφιξη αυτών των ελικοπτέρων απαιτεί την εν δυνάμει απόσυρση 100 μονάδων. Αυτά που προσδιορίζονται για την απόσυρση είναι στην παραλλαγή CH-47D. Η παραλλαγή CH-47D χρησιμοποιείται από περισσότερες από 20 χώρες σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων οκτώ χώρες του ΝΑΤΟ, συν της Ελλάδας. Με άλλα λόγια, αυτό το ελικόπτερο είναι η κινητήριος δύναμη του ΝΑΤΟ, η οποία καθιστά το CH-47D μια ελκυστική επιλογή.
Ο Ελληνικός Στρατός διαθέτει προς το παρόν 15 Ε/Π Chinook. Την πρώτη παραγγελία για 10 CH-47C ανέλαβε η ιταλική Meridionali, ενώ τα πρώτα CH-47C έφθασαν στην Ελλάδα το 1983 - προορίζονταν αρχικά για το Ιράν. Το 1984 απωλέσθηκε το ΕΣ 006. Τα εναπομείναντα αναβαθμίστηκαν την περίοδο 1994-96 στην διαμόρφωση CH-47D. Αργότερα, το Υπουργείο Άμυνας προμηθεύτηκε επιπλέον 7 CH-47D. Το 2004 απωλέσθηκε το ΕΣ 916.
Το λειτουργικό ορόσημο της απόσυρσης των CH-47D είναι κατά μέσο όρο 7.105 ώρες πτήσης ανά άτρακτο. Τα σχέδια του Πενταγώνου θέλουν τον Αμερικανικό Στρατο να είναι πλήρως απαλλαγμένος από αυτά τα ελικόπτερα από το 2019.
Το δυναμικό χρονοδιάγραμμα απόσυρσης από το Γραφείο Διαχείρισης Προγραμμάτων Ελικοπτέρων Μεταφοράς ανά οικονομικό έτος Ηνωμένων Πολιτειών (FY), που δείχνει πόσα ελικόπτερα θα είναι προς απόσυρση, έχει ως εξής:
• FY2014 : 26 Ε/Π CH-47D
• FY2015 : 24 Ε/Π CH-47D
• FY2016 :  6 Ε/Π CH-47D
• FY2017 : 15 Ε/Π CH-47D
• FY2018 : 15 Ε/Π CH-47D
Η πλήρης ανακαίνιση του ελικοπτέρου κοστίζει δυνητικά $11 εκατ., με το κόστος επαναφοράς να ανέρχεται σε $2-3 εκατομμύρια. Η ανακαίνιση επαναφέρει το ελικόπτερο σε «χρόνο μηδέν» (zero time), και αντιπροσωπεύει την ριζική συντήρηση, στην οποία τα βασικά συστατικά, εάν δεν επισκευαστούν πλήρως, αντικαθίστανται από νέα απαρτία. Έτσι, η πλήρη ανακαίνιση και επαναφορά συνολικά 10 ελικοπτέρων, κοστίζει έως και $140 εκατομμύρια.
Σε περίπτωση που τα ελικόπτερα δεν πωληθούν ή μεταβιβαστούν δωρεάν, πρέπει να ολοκληρώσουν την διαδικασία απόσυρσης και τελικής διάθεσης. Για το CH-47D απαιτείται η «αποστρατικοποίηση» της μονάδας-συστήματος.
Το κόστος αυτό - για ένα Ε/Π CH-47D, είναι περίπου $600 χιλιάδες. Με δυνητικά 100 CH-47D για απόσυρση, το συνολικό κόστος θα μπορούσε να είναι $60 εκατομμύρια.
Το μέτρο αποφυγής αυτού του κόστους είναι να πουληθεί το ελικόπτερο μέσω FMS,
ή να μεταβιβαστεί σε άλλες χώρες, άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες, ή άλλες επιλέξιμες υπηρεσίες για ειδικές δραστηριότητες, σύμφωνα με τους κανονισμούς και την ισχύουσα νομοθεσία των Ηνωμένων Πολιτειών. Η τιμή πώλησης των ελικοπτέρων αυτών είναι περίπου $5 εκατ. ανά μονάδα. Το κόστος για ένα νέο CH-47D εκτιμάται σε $30-33 εκατ. ανά μονάδα, βάσει των πρόσφατων περιπτώσεων στο πλαίσιο FMS. Οποιαδήποτε πώληση μέσω FMS φέρνει μια προσαύξηση ύψους 3,8 %.
Τα κεφάλαια από την πώληση FMS επιστρέφουν στο Υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ και όχι στο Πεντάγωνο. Ως εκ τούτου, τα κεφάλαια αυτών των πωλήσεων δεν μπορούν να αντισταθμίσουν το κόστος της «αποστρατικοποίησης» ή να χρηματοδοτήσουν την παραγωγή νέων CH-47F.
Η περίπτωση της μεταφοράς των CH-47D από το Γραφείο Διαχείρισης Προγραμμάτων Ελικοπτέρων Μεταφοράς του Αμερικανικού Πενταγώνου στο Υπουργείο Άμυνας της Ελλάδας, μέσα σε αυτό το περίπλοκο οργανωτικό πλαίσιο που επιτάσσει η αμερικανική νομοθεσία, είναι μια πιθανή κατάσταση «win-win» και για τις δύο πλευρές. Η αμερικανική πλευρά θα είναι σε θέση να αποφύγει το κόστος της «αποστρατικοποίησης» και το Υπουργείο Άμυνας στην Ελλάδα θα είναι σε θέση να λάβει ελικόπτερα σε μηδενικό κόστος. Το αρχικό κόστος για το Υπουργείο Άμυνας στην Ελλάδα θα είναι το κόστος μεταφοράς που συνδέεται με την μετεγκατάσταση των ελικοπτέρων, μαζί με το συνολικό υποστηρικτικό κόστος. Το κόστος της μεταφοράς μπορεί να είναι μειωμένο, αν η μεταφορά διενεργηθεί στο πλαίσιο του συντονισμού για τα ελικόπτερα που επιστρέφουν από την «Επιχείρηση Διαρκής Ελευθερία».
Το κόστος της υποστήριξης δέκα (10) Ε/Π CH-47D με τη χρήση ανταλλακτικών και τα συναφή συστατικά, με βάση ιστορικά δεδομένα και με μια αρκετή αυστηρή ανάλυση που παρέχεται σε μια έκθεση μέσα από στοιχεία από το Γραφείο Διαχείρισης Προγραμμάτων Ελικοπτέρων Μεταφοράς του Αμερικανικού Πενταγώνου, με την υπόθεση ότι αυτά τα δέκα (10) Ε/Π CH-47D θα κατέφθαναν το 2013 στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της επιστροφής από την «Επιχείρηση Διαρκής Ελευθερία», και για την υποτιθέμενη περίπτωση ότι αυτά τα ελικόπτερα διαθέτουν το σχετικό υπόλοιπο πτητικών ωρών (όπως υπάρχουν αρκετά CH-47D που επιστρέφουν από το Αφγανιστάν με σχετικό λειτουργικό υπόλοιπο), είναι περίπου $110 εκατομμύρια - έως το 2019. Σε αυτή την εκτίμηση δεν συμπεριλαμβάνεται το καύσιμο.
Αυτές οι εκτιμήσεις κόστους από το Γραφείο Διαχείρισης Προγραμμάτων Ελικοπτέρων Μεταφοράς του Αμερικανικού Πενταγώνου παρουσιάζουν μια συνολική εικόνα, με περισσότερα ή λιγότερα καύσιμα, και άλλα συναφή προσθαφαιρούμενα έξοδα, όπως τα πολλά συμβόλαια ανταλλακτικών του Αμερικανικού Στρατού, τα οποία δεν θα ανανεωθούν, όπως αποσύρονται αυτά τα ελικόπτερα. Υπάρχουν βέβαια πολλά ανταλλακτικά που είναι ίδια για τα Ε/Π CH-47D/F, και αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι ο τελικός χρήστης θα μπορούσε να συνεχίσει να είναι ένας καταναλωτής του προγράμματος ανταλλακτικών του Αμερικανικού Στρατού.
Σε ένα δεύτερο σενάριο προμήθειας 10 Ε/Π CH-47D, η πλήρη ανακαίνιση, επαναφορά, μεταβίβαση και υποστήριξη έως το 2019, κοστίζει έως και $250 εκατομμύρια - με δεδομένη υποδομή κατάρτισης.
Το αργότερο μετά το 2018-19, η υποστήριξη για τα μέρη θα πρέπει να προέλθει άμεσα από τον κατασκευαστή του πρωτότυπου εξοπλισμού (Boeing), ή από δευτερεύουσες πηγές προσφοράς στην εμπορική αγορά. Είναι πιθανό ότι η Boeing θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα CH-47D και πέρα από το 2018-19, δεδομένου ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες FMS και άλλες χώρες που λειτουργούν το CH-47D, καθώς και εμπορικοί φορείς στις Ηνωμένες Πολιτείες και διεθνώς.
» Διαβάστε περισσότερα...

Τουρκικές παραβιάσεις στο βόρειο Αιγαίο ΟΧΙ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΑΜΕ…

Ένας σχηματισμός από 6 τουρκικά μαχητικά F-16 εκ των οποίων τα 2 έφεραν οπλισμό πραγματοποίησαν σήμερα 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ) και 1 παράβαση των κανόνων του FIR Αθηνών. Η τουρκική δραστηριότητα επικεντρώθηκε στο βόρειο Αιγαίο.
Η Π.Α πάντως –και βάσει των εντολών που έχει- δεν κατέρριψε τα τουρκικά μαχητικά, όπως αντίστοιχα έκανε η τουρκική Αεροπορία όταν ελικόπτερο του συριακού Στρατού φέρεται να παραβίασε τον εναέριο χώρο της, περιοριζόμενη σε τυπική αναγνώριση και παρακολούθηση από τη συνήθη απόσταση των 2 ν.μ. κατά πάγια διαδικασία.
» Διαβάστε περισσότερα...

Θερμό επεισόδιο προκάλεσε η Τουρκία: Κατέρριψε συριακό Mil Mi-24 Hind ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ

Η τουρκική  Αεροπορία κατέρριψε συριακό επιθετικό ελικόπτερο Mil Mi-24 στα σύνορα των δύο χωρών, "καθώς σημειώθηκε παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου", όπως δήλωσε ο Tούρκος αναπληρωτής πρωθυπουργός Μπουλέτ Αρίτς.
Aπό την πλευρά της Συρίας υποστηρίζετε ότι τα τουρκικά μαχητικά βρισκόταν στην όριο γραμμή με την Συρία όταν κατέρριψαν το ελικόπτερο.
Προηγούμενες αναφορές έλεγαν πως το ελικόπτερο εξερράγη στον αέρα και ότι η έκρηξη ήταν ορατή από την περιοχή Χατάι Γιαλανταγί.
Δύο πιλότοι φέρεται να εκτινάχθηκαν από το αεροσκάφος πριν την έκρηξη, αλλά έχασαν τη ζωή τους από τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης μετά την προσγείωση τους με ασφάλεια στο έδαφος, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Doğan.
Φυσικά είναι αδύνατον να ... "εκτινάχθηκαν" από το ελικόπτερο αφού κανένα ελικόπτερο της συριακής Αεροπορίας, ούτε καν τα Mil Mi-24, όπως το συγκεκριμένο που καταρρίφθηκε έχουν την δυνατότητα αυτόματης εκτίναξης.
» Διαβάστε περισσότερα...

Μήνυμα Πούτιν σε Σαμαρά για επανεκκίνηση των σχέσεων Ελλάδας-Ρωσίας ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ Β.ΠΟΥΤΙΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Προσωπικό μήνυμα του προέδρου της Ρωσίας Β.Πούτιν προς τον πρωθυπουργό Α.Σαμαρά επέδωσε στην συνάντησή του σήμερα η πρόεδρος του Συμβουλίου  της Ομοσπονδιακής Συνέλευσης της Ρωσίας Βαλεντίνα Ματβιένκο.
Το μήνυμα περιγράφει μία διαδικασία ολικής "επανεκκίνησης" των ελληνορωσικών σχέσεων οι οποίες ξεκίνησαν να παίρνουν καθοδική πορεία από το 2008 με συγκεκριμένες ενέργειες της τότε υπουργού Εξωτερικών Ν.Μπακογιάννη, μετά τον πόλεμο της Γεωργίας και η πορεία αυτή κορυφώθηκε με την δήλωση του προέδρου της Ρωσίας Β.Πούτιν προς Ρώσους επιχειρηματίες στις 23 του περασμένου Αυγούστου όπου περιέγραφε την Ελλάδα ως χώρα "ακατάλληλη για επενδύσεις".
Εν συνεχεία ο πρωθυπουργός Α.Σαμαράς επέδωσε επίσημη πρόσκληση στον πρόεδρο της Ρωσίας Β.Πούτιν να επισκεφθεί την Ελλάδα.
Μάλιστα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η Βαλεντίνα Ματβιένκο είπε επίσης στον πρωθυπουργό ότι "Υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον από ρωσικές εταιρίες" (ανέφερε τον ΟΣΕ και τον ΟΛΘ) και εξέφρασε την κατηγορηματική βούληση της ρωσικής κυβέρνησης να στηρίξει με κάθε τρόπο τις επενδύσεις αυτές.
Επίσης από ελληνικής πλευράς σημειώθηκε ότι είναι έτοιμη προς υπογραφή η συμφωνία πλαίσιο για την αμυντική συνεργασία των δύο πλευρών.
Είπε ακόμη πως η Gazprom θα συμμετάσχει στον νέο διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ, ενώ διατύπωσε τα παράπονά της για τη στάση των Ευρωπαίων που οδήγησαν στην αποχώρηση της Gazprom. Όπως εξήγησε, η ρωσική εταιρεία έχει δραστηριότητα παντού στην Ευρώπη και εκείνοι έχουν πρόβλημα αν η Gazprom έρθει στην Ελλάδα.
Εξέφρασε την εκτίμησή της για τον αγώνα που κάνουν οι Έλληνες λέγοντας πως "κατανοεί τις δυσκολίες".
«Απαιτούν ανδρεία οι αποφάσεις που έχετε πάρει» φέρεται, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, να είπε στον πρωθυπουργό και εκείνος εμφανίστηκε αισιόδοξος και τόνισε πως είμαστε στο τελευταίο τμήμα της διαδρομής.
Ο πρωθυπουργός επίσης αναφέρθηκε στην επιστολή που απέστειλε στον Βλαντιμίρ Πούτιν για την τιμή του φυσικού αερίου και η κ. Ματβιένκο σημείωσε πως υπήρξε άμεση ανταπόκριση, ότι έχουν ήδη γίνει δύο γύροι συνομιλιών και πως μετά τον τρίτο γύρο ελπίζει να υπάρξει συμφωνία η οποία θα εξαρτηθεί και από την στάση της ελληνικής πλευράς.
Πάντως η Αθήνα έχει αναθεωρήσει τις τελευταίες ημέρες αρκετά δεδομένα στις σχέσεις της με την Ρωσία μετά την κατάληξη της συριακής κρίσης και αυτό θα το δούμε τους αμέσως επόμενους μήνες πιο καθαρά...
Τμήμα ειδήσεων: ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ
» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger