Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΗΜΙΤΗ Ιδού η "θαμμένη" απόρρητη έκθεση της ΔΕΠ με τα κοιτάσματα Ιονίου και Κρήτης του 1997


To έγκλημα κατά της ελληνικής οικονομίας, αλλά και γενικότερα κατά της Ελλάδας, το οποίο διέπραξε η κυβέρνηση Σημίτη με την απόκρυψη των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων που είχαν εντοπιστεί στο Ιόνιο και νότια της Κρήτης τώρα με την δημοσιοποίηση απόρρητης έκθεσης της Δημόσιας Επιχείρησης Πετρελαίου του 1997.
Στην έκθεση περιλαμβάνονται χάρτες στους οποίους αποτυπώνονται αντίστοιχες σεισμικές καταγραφές με αυτές που προέκυψαν κατά την πρόσφατη έρευνα της νορβηγικής εταιρείας PGS.
Η απόρρητη έκθεση των 200 σελίδων με τον τίτλο International Mediterranean Ridge Seismic Experiment (IMERSE), μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας από την κυβέρνηση Σημίτη και την δημιουργία της νέας εταιρείας Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε., τον Απρίλιο του 1998 "θάφτηκε" στην Ελλάδα, αλλά ... μοιράστηκε στους ενδιαφερόμενους στο εξωτερικό, που άρχισαν να στέλνουν παράνομα ερευνητικά πλοία για να επιβεβαιώσουν τα ευρήματα.
Αμέσως σήμανε συναγερμός στην διεθνή κοινότητα εταιρειών ερευνών υδρογονανθράκων και στα κράτη που παρακολουθούν τα διεθνή αποθέματα
Οι ΗΠΑ (USCG) από το 2002 είχαν βεβαιώσει την ύπαρξη των κοιτασμάτων. Η έρευνα ξεκίνησε το 1995, όπως επιβεβαιώνει και η Real News και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MAST II από τη ΔΕΠ-ΕΚΥ Α.Ε., σε κοινοπραξία με το Γερμανικό Ερευνητικό Κέντρο Geomar του Κιέλου και με τη συμμετοχή του Ιδρύματος Ecole Normale Superieure του Παρισιού, του Imperial College του Λονδίνου και των πανεπιστημίων της Τριέστης και του Μπέρμιγχαμ.
Στον χώρο μεταξύ Πελοποννήσου -λιβυκών θαλάσσιων συνόρων και Κρήτης έγιναν καταγραφές συνολικού μήκους 2.650 χλμ., με τους ξένους ερευνητές να υποστηρίζουν με την τεχνογνωσία και τον θαλάσσιο εξοπλισμό το όλο εγχείρημα, ενώ η ΔΕΠ- ΕΚΥ Α.Ε. ήταν αυτή που ανέλαβε το δύσκολο έργο της ανάλυσης και επεξεργασίας των δεδομένων της έρευνας, καθώς διέθετε πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια και εξειδικευμένο προσωπικό.
Η εξαιρετική ποιότητα των καταγραφών εκείνης της εποχής επέτρεψε να εντοπιστούν, όπως αποτυπώνεται στην έκθεση, περιοχές κοιτασμάτων, ένας εκ των οποίων παρουσιάζει έκταση η οποία ξεπερνά τα 1.000 τ.χλμ. Περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο, δηλαδή, από το κοίτασμα Λεβιάθαν του Ισραήλ που έχει έκταση 370 τ.χλμ. και βρίσκεται νότια της Κρήτης!
Μάλιστα, στην έκθεση αποτυπωνόταν και η αξία των κοιτασμάτων στην εν λόγω περιοχή με μια πρώτη οικονομοτεχνική μελέτη. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την πιθανότητα ύπαρξης 80% πετρελαίου και 20% φυσικού αερίου, οι επιστήμονες εκτιμούσαν ότι μπορεί να δώσει από 5 έως 10 δισ. βαρέλια πετρελαίου, αξίας 500 δισ. δολαρίων και καθαρής αξίας για τα ταμεία του κράτους, αν αφαιρεθούν τα έξοδα ερευνών, 150 δισ. δολαρίων.
Αν είχαν ξεκινήσει τότε οι γεωτρήσεις, η Ελλάδα θα είχε μεταμορφωθεί στην μεγαλύτερη χώρα παραγωγής υδρογονανθράκων της Ευρώπης και φυσικά δεν θα υπήρχε ούτε Μνημόνιο ούτε εξαθλίωση. Υπολογίζεται ότι ακόμα και με αργούς ρυθμούς να είχε κινηθεί ο κρατικός μηχανισμός, το 2005-2005 θα είχε ξεκινήσει η εξόρυξη που θα απέφερε στην Ελλάδα το ολιγότερο 15 δισ. ευρώ κάθε χρόνο!
Τα ερωτήματα είναι πολλά: Ποιοι έθαψαν εκείνη την έκθεση; Ποιοι την μοίρασαν στο εξωτερικό; Ποιος ο ρόλος της νέας διοίκησης που ανέλαβε τότε; Γιατί οι συντάκτες της έκθεσης σιώπησαν;
» Διαβάστε περισσότερα...

«ΣΦΡΑΓΙΣΤΗΚΕ» ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ Συσκευές παρεμβολών στην Καπέλα Σιξτίνα


Σε αποκλεισμό από τον υπόλοιπο κόσμο βρίσκεται το Βατικανό από σήμερα με συσκευές παρεμβολών να είναι τοποθετημένες σε ειδικά σημεία της επικράτειας του παπικού κράτους έτσι ώστε τα μέλη του Κονκλάβιου να μην έχουν καμία επαφή με τον εξωτερικό κόσμο καθώς θα αποφασίζουν για το όνομα του νέου Πάπα.
Οι συσκευές παρεμβολών θα είναι τοποθετημένες στην Καπελα Σιξτίνα, μέσα στο ίδιο το Βατικανό και στους ξενώνες της Santa Marta όπου οι Καρδινάλιοι θα φιλοξενούνται. Οι συσκευές αυτές πρόκειται να απαγορεύσουν την χρήση οποιαδήποτε ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας, όπως κινητά τηλέφωνα και διαδίκτυο, έτσι ώστε κανένας από τους 115 Καρδινάλιους που μετέχουν της διαδικασίας – που ξεκινά αύριο- να μην είναι σε θέση να επικοινωνήσει με κανένα εκτός Βατικανού.
Επίσης τα μέτρα ασφαλείας θα επεκταθούν και στην οποιαδήποτε περίπτωση χρήσης κρυφών μικροφώνων τα οποία θα μπορούσαν να καταγράψουν συνομιλίες κατά τη συνεδρίασης μέσα στην Καπέλα Σιξτίνα.
» Διαβάστε περισσότερα...

ΑΝΕΠΤΥΞΕ 6.000 ΠΥΡΟΒΟΛΑ Η Β.Κορέα διέκοψε την εκεχειρία του 1953 - Σε κατάσταση πολέμου η κορεατική χερσόνησος


H Βόρεια Κορέα έκοψε την τηλεφωνική γραμμή του "κόκκινου τηλεφώνου" που υπήρχε για άμεση επικοινωνία με την ηγεσία της Νοτίου Κορέας σε μια κίνηση που αν μη τι άλλο καταδεικνύει κλιμάκωση.
Επίσης η ηγεσία της Β. Κορέας διέκοψε και επίσημα την εκεχειρία που υπήρχε από το 1953, η οποία πρακτικά έβαλε τέλος στον πόλεμο της Κορέας με την επακόλουθη δημιουργία της αποστρατικοποιημένης ζώνης DMZ μήκους 250km στον 38ο Παράλληλο! Δηλαδή τυπικά κήρυξε πόλεμο στο Νότο, έστω και αν δεν έχουν ξεκινήσει εχθροπραξίες!
Μεγαλύτερη ανησυχία υπάρχει για τις μονάδες πυροβολικού καθώς περισσότερα από  6.000 πυροβόλα της Β. Κορέα στοχοποιούν τη πρωτεύουσα της Ν Κορέας, Σεούλ ενώ μονάδες εκτοξευτών ρουκετών αλλά και βλημάτων εδάφους – εδάφους SSM  που παρακολουθούνται μέσω δορυφόρων έχουν αναπτυχθεί στους χώρους διασποράς.
Η ύπαρξη του «κόκκινου τηλεφώνου» είχε δρομολογηθεί ως μέτρο οικοδόμησης εμπιστοσύνης προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών για την διευκόλυνση αποκλιμάκωσης της έντασης σε περίπτωση θερμού επεισοδίου.
Η διακοπή της επικοινωνίας έγινε γνωστή μετά από επανειλημμένες απόπειρες επικοινωνίας σήμερα το πρωί οι οποίες δεν είχαν αποτέλεσμα από τη πλευρά της Σεούλ.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι στρατιωτικές δυνάμεις της Β. Κορέας βρίσκονται σε πλήρη επιφυλακή ενώ έχουν παρατηρηθεί κινήσεις Τεθωρακισμένων και Πυροβολικού οι οποίες μετακινούνται σε θέσεις μάχης κοντά στη μεθόριο.
 Η ένταση στη κορεατική χερσόνησο κορυφώνεται καθώς στρατιωτικές δυνάμεις της Ν. Κορέας σε συνεργασία με αεροναυτικές μονάδες των ΗΠΑ ξεκινάνε από σήμερα στρατιωτικές ασκήσεις για τις επόμενες 10 ημέρες στην περιοχή.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε τη σφοδρή αντίδραση της Β. Κορέας η οποία απείλησε ακόμη και με πυρηνικό πόλεμο εάν δεν τερματιστούν τα γυμνάσια με ταυτόχρονη απομάκρυνση των στρατιωτικών δυνάμεων των ΗΠΑ από την περιοχή.
Σημειώνεται ότι ο ΟΗΕ εξέδωσε απόφαση για επέκταση των οικονομικών κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στην Πιονγκγιάνγκ έπειτα από τη διεξαγωγή της τρίτης κατά σειρά πυρηνικής δοκιμής.
» Διαβάστε περισσότερα...

Ελληνικό Ναυτικό : Ταχύπλοα Mark-V για την ΔΥΚ


Κατά την διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης του πρώην Α/ΓΕΝ Αντιναυάρχου Κοσμά Χρηστίδη στις ΗΠΑ, ο τελευταίος ζήτησε να παραχωρηθεί στο Πολεμικό Ναυτικό αριθμός σκαφών ειδικών επιχειρήσεων Mk-V που αποσύρουν οι Seals αναφέρει το περιοδικό Δούρειος Ίππος.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες 8 σκάφη βρίσκονται σε κατάσταση μακράς αποθήκευσης και τα υπόλοιπα 12 πρόκειται να αποσυρθούν ως το τέλος του έτους, καθώς οι Αμερικανοί πιθανόν τα αντικαθιστούν με τα νεώτερα Mk-V ver1.
Tα σκάφη χρησιμοποιούνται από τους Seals κυρίως ώς μέσο διείσδυσης υψηλής ταχύτητας και έχουν την δυνατότητα μεταφοράς μια ομάδα ειδικών δυνάμεων 16 ατόμων, πέραν των πέντε ανδρών του πληρώματος. Το σκάφος μπορεί να μεταφέρει ελαστικές λέμβους και διαθέτει γλίστρα στην πρύμνη για την εξαπόλυση τους.
Το μήκος 25 μέτρων, και εκτόπισματος 68 τόνων σκάφος, κινούν δύο 12-κύλινδροι κινητήρες ντίζελ MTU TE94 και δύο υδροτζέτ KaMeWa K50S, εξασφαλίζοντας μέγιστη ταχύτητα 50 κόμβων και ακτίνα δράσης 500 ναυτικών μιλίων. Διαθέτει πέντε σταθμούς οπλισμού, οι οποίοι φιλοξενούν από πολυβόλα 0.50 εώς βομβιδοβόλα των 40mm, προσφέροντας δυνατότητα εξαπόλυσης μεγάλου όγκου πυρός και ικανοποιητική περιμετρική κάλυψη. Έχει αναφερθεί και η μεταφορά φορητών αντιαεροπορικών πυραύλων Stinger.
Mε το πρόγραμμα αγοράς σκαφών συνοδείας για τις ανάγκες των Ειδικών Δυνάμεων να θεωρείται νεκρό λόγω έλλειψης πόρων, η πιθανότητα παραχώρησης αριθμού Mk-V θα μπορούσε -υπό προυποθέσεις- να καλύψει μέρος των επιχειρησιακών αναγκών στο Αιγαίο.
» Διαβάστε περισσότερα...

Σκαραμαγκάς: Το «μεγάλο» κόλπο της κυβέρνησης στον Ισκάνταρ Σάφα!


Σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, κυρίως μέσα από τις ανακοινώσεις των εργαζομένων στα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ) που αναμεταδίδουν το περιεχόμενο των επαφών τους με διαφόρους υπουργούς της κυβέρνησης, η εβδομάδα που αρχίζει σήμερα είναι καθοριστική για την εξέλιξη της υπόθεσης των ΕΝΑΕ – συμβάσεων υποβρυχίων.
Η περιβόητη συνάντηση μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της ιδιοκτησίας των ΕΝΑΕ, που από πολλούς θεωρείται καταλυτική για τις εξελίξεις, θεωρητικά πρόκειται να λάβει χώρα αυτή την εβδομάδα, αν και το Σωματείο των εργαζομένων στα ΕΝΑΕ («Τρίαινα») φαίνεται να εκφράζει σοβαρότατες αμφιβολίες.
Αντιγράφουμε από την ανακοίνωση της «Τρίαινας» που εκδόθηκε στις 4 Μαρτίου: «Πέρασαν ήδη κε Υπουργέ Άμυνας αρκετές μέρες που ξαναστέλνετε επιστολή στον ιδιοκτήτη αλλά φαίνεται το περιστέρι δεν φτάνει στον προορισμό του. Η αλήθεια είναι, ότι δεν θέλετε ουσιαστικά την αποδοχή της, διότι έχετε άλλα στο μυαλό σας και θα φανούν σύντομα».
Όμως από την άλλη πλευρά υπάρχουν πολλαπλές ενδείξεις ότι η κυβερνητική πολιτική κάθε άλλο παρά ξεκάθαρη είναι στο ζήτημα των ΕΝΑΕ/συμβάσεων υποβρυχίων.
Στιχομυθίες, διαρροές και παντελής έλλειψη επίσημων ανακοινώσεων διαμορφώνουν μία ατμόσφαιρα όπου φαίνεται να κυριαρχεί η εκτίμηση ότι η κυβέρνηση, ή τουλάχιστον κάποιοι κύκλοι της, επεξεργάζονται ένα εναλλακτικό σχέδιο, το αποκαλούμενο Plan B, για τα ΕΝΑΕ και τις συμβάσεις των υποβρυχίων.
Ποια είναι τα βασικά σημεία του σχεδίου;
>να καταβληθεί στην εταιρία ένα ποσό από 5,5 ως 10 εκατ. ευρώ ώστε να επαναλειτουργήσουν τα ΕΝΑΕ, να καταβληθούν κάποια από τα δεδουλευμένα στους εργαζόμενους και τουλάχιστον να αρχίσουν οι εργασίες συντήρησης των τριών σχεδόν ολοκληρωμένων υποβρυχίων Type 214 και του υποβρυχίου «ΩΚΕΑΝΟΣ» S118 που επίσης βρίσκεται στις εγκαταστάσεις των ΕΝΑΕ.
>να αρχίσουν παράλληλα διαπραγματεύσεις μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και ιδιοκτησίας των ΕΝΑΕ για όλο το φάσμα των ζητημάτων που εκκρεμούν.
>στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας η ιδιοκτησία των ΕΝΑΕ τουλάχιστον να «παγώσει» τη διαδικασία στο διεθνές διαιτητικό δικαστήριο.
Ως εδώ όλα καλά.
Όμως όλοι οι εμπλεκόμενοι γνωρίζουν ότι οι διαπραγματεύσεις θα είναι εξαιρετικά δύσκολες και οδυνηρές και για τα δύο μέρη και για όλους όσους με τον άλφα ή βήτα τρόπο εμπλέκονται στη διαδικασία. Η καθυστέρηση των πληρωμών με βάση τις προβλέψεις του περιβόητου νόμου 3885/2010 (με τον οποίο κυρώθηκαν από τη Βουλή οι συμβάσεις των υποβρυχίων) έχουν εγείρει από την πλευρά των ΕΝΑΕ απαιτήσεις για τόκους υπερημερίας, ζητήματα με τις εγγυήσεις, χρέη που έχουν δημιουργηθεί προς τρίτους (ασφαλιστικά ταμεία, δημόσιο, παρόχους και προμηθευτές των ΕΝΑΕ, κ.λ.π.). Προφανώς όλα αυτά θα τεθούν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και θα καταστήσουν τη διαδικασία ακόμη περισσότερο πολύπλοκη.
Επιπρόσθετα, καίρια ζητήματα που αφορούν τη δραστηριότητα των ΕΝΑΕ, με πρώτο την απαγόρευση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ακόμη και για στρατιωτικές εξαγωγές δεν φαίνεται (σχετικές επίσημες ανακοινώσεις δεν υπάρχουν) να έχουν τεθεί σε οριστική πορεία διευθέτησης – επίλυσης.
Όμως σύμφωνα με πληροφορίες αυτά δεν απασχολούν ιδιαίτερα τους εμπνευστές του Plan B, καθώς ο κύριος αντικειμενικός σκοπός τους είναι απλώς… η επανέναρξη της λειτουργίας του ναυπηγείου.
Γιατί όμως;
Μα, για να κηρυχθούν στη συνέχεια τα ΕΝΑΕ έκπτωτα!
Ο περιβόητος νόμος 3885/2010 (δηλαδή οι κυρωμένες από τη Βουλή συμβάσεις των υποβρυχίων «Αρχιμήδης» και «Ποσειδών ΙΙ») περιλαμβάνει διάφορους προβλέψεις ώστε να στοιχειοθετηθεί μία τέτοια απόφαση (όπως π.χ. το ζήτημα της ασφάλισης των υποβρυχίων η οποία εκκρεμεί και η κάλυψη της απαιτεί ένα σεβαστό ποσό).
Θεωρώντας λοιπόν ότι συμφωνώντας η ιδιοκτησία των ΕΝΑΕ στην προαναφερόμενη βήμα – βήμα διαδικασία, «παγώνοντας» ταυτόχρονα τη διαδικασία της διεθνούς διαιτησίας και με το ναυπηγείο σε λειτουργία, το νομικό πλεονέκτημα περνά στην πλευρά της κυβέρνησης.
Οι εμπνευστές όμως αυτής της προσέγγισης έχουν κάνει ορισμένα θεμελιώδη λάθη.
Αντιγράφουμε από την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ των ΕΝΑΕ που εκδόθηκε την 1η Μαρτίου:
«Ειδικότερα η πρόταση που διέρρευσε στον τύπο πριν τη συνάντηση μας με τον ΥΕΘΑ, προβλέπει πτώχευση της εταιρίας και μεταφορά των Υ/Β στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας, όπου με νέα σύμβαση οι Γερμανοί δήθεν θα ολοκληρώσουν τα Υ/Β. Η πρόταση αυτή προέρχεται είτε από όσους έχουν παντελή άγνοια του αντικειμένου, είτε από όσους επιθυμούν να κουκουλωθεί η σύμβαση του Βενιζέλου και να συγκαλυφθούν τα πάντα.
Εμείς, παρουσία του κ. Παναγιωτόπουλου, εξηγήσαμε ότι η εν λόγω πρόταση είναι αφελής και επικίνδυνη γιατί:
>αγνοεί το γεγονός ότι στο Ναύσταθμο, οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις δεν επαρκούν ούτε καν για μικρής κλίμακας επιδιορθώσεις (δεν υπάρχουν γερανοί, δεξαμενές κ.α.).
>αγνοεί ότι το προσωπικό του Ναυστάθμου δεν έχει την τεχνογνωσία για τέτοιου είδους εργασίες.
>θέτει σε κίνδυνο την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και κατά συνέπεια το αξιόμαχο του ΠΝ.
>παραγνωρίζει την ακριβοπληρωμένη τεχνογνωσία και τις άριστες εγκαταστάσεις των ΕΝΑΕ που χρηματοδοτήθηκαν από τα προγράμματα του ΠΝ, με λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων ερειπώνει τη μεγαλύτερη ναυπηγική μονάδα της χώρας στρέφεται ξεκάθαρα έναντι των εργαζομένων που αγωνίζονται για το μεροκάματο τους.
>αδιαφορεί για το μέλλον της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας επιβαρύνει το δημόσιο με υπέρογκες ρήτρες και μακρόχρονους δικαστικούς αγώνες».
Και στα παραπάνω προσθέτουμε και τους όρους της συμφωνίας συμβιβασμού στο πλαίσιο της διεθνούς διαιτησίας που έχει ήδη κάνει η TKMS/HDW με την Privinvest.
Υπενθυμίζεται, ότι όταν η παρούσα διαδικασία των ΕΝΑΕ άσκησε προσφυγή στο διεθνές διαιτητικό δικαστήριο αυτή δεν στρεφόταν μόνο κατά του ελληνικού δημοσίου αλλά και κατά της προηγούμενης γερμανικής ιδιοκτησίας καθώς από ότι αποδείχθηκε τα ΕΝΑΕ μεταβιβάστηκαν με βάρη που δεν είχαν γνωστοποιηθεί εκ των προτέρων. Είναι λοιπόν προφανές, ότι η συμφωνία συμβιβασμού που αποδέχθηκε η TKMS/HDW περιλαμβάνει και όρους βάσει των οποίων τυχόν αθέτηση της συνεπάγεται οικονομικό κόστος. Ακόμη και αν, σύμφωνα με τους εμπνευστές του Plan B, η ελληνική κυβέρνηση ασκήσει πολιτική πίεση στη γερμανική για την ολοκλήρωση και παράδοση των τριών υποβρυχίων Type 214, αμφιβάλλει κανείς ότι η γερμανική εταιρία θα απαιτήσει την ολοσχερή εξόφληση του έργου προκαταβολικά και ότι θα «περάσει» το οποιοδήποτε κόστος από την αθέτηση της συμφωνίας συμβιβασμού στον πελάτη; Γιατί οι πιθανότητες να το καλύψει το γερμανικό δημόσιο είναι από μηδενικές ως ανύπαρκτες!
Δυστυχώς, η αντιμετώπιση του θέματος των ΕΝΑΕ/συμβάσεων υποβρυχίων τα τελευταία χρόνια, έχει διαμορφώσει μία κατάσταση όπου όπως και αν εξελιχθεί, τα πρώτα θύματα θα είναι οι εργαζόμενοι.
Ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση, που τελικά επιτευχθεί ένας λειτουργικός  συμβιβασμός με την ιδιοκτησία των ΕΝΑΕ και τελικά απελευθερωθούν οι στρατιωτικές εξαγωγές, θεωρεί κανείς ότι τα έργα για λογαριασμό ξένων ναυτικών θα αρχίσουν να συρρέουν; Με όλα όσα έχουν συμβεί, ακουστεί και γραφεί για τα ΕΝΑΕ, θεωρεί κανείς ότι δεν θα απαιτηθεί χρόνος ομαλής λειτουργίας ώστε οι δυνητικοί πελάτες να πεισθούν ότι τα προβλήματα του παρελθόντος έχουν ξεπεραστεί;
Δυστυχώς οι προτροπές των εργαζομένων που έχουν βαθιά γνώση του ζητήματος δεν εισακούονται από την κυβέρνηση. Παραθέτουμε χαρακτηριστικό απόσπασμα από την ανακοίνωση της «Τρίαινας» της 4ης Μαρτίου:
«Μια επιστολή που πραγματικά δεν θα είχε αρνητική αποδοχή θα έθετε καθαρά τα ζητήματα: θα ήταν περιεκτική και ουσιαστική με αρχή, μέση και τέλος.
1ον) Θα καταδείκνυε την πρόθεση της ελληνικής κυβέρνησης, ότι επιθυμεί την κατασκευή και παραλαβή των Υ/Β.
2ον) Θα έλεγε συγκεκριμένα ποια προγράμματα πρέπει να κατασκευαστούν.
3ον) Θα ενημέρωνε τι έχει κάνει μέχρι τώρα η κυβέρνηση και τι πρέπει να κάνει από εδώ και πέρα μαζί και συνεννοημένα.
4ον) Εξεύρεση τρόπου άμεσης επαναλειτουργίας του Ναυπηγείου και πληρωμή του προσωπικού. Καθαρές κουβέντες κε Υπουργέ και κε Πρωθυπουργέ.
Εμείς πιστεύουμε, ότι η συνεννόηση και η διαπραγμάτευση είναι η καλύτερη λύση».
Ελπίζουμε ότι τελικά θα επικρατήσουν οι ωριμότερες σκέψεις ή ακριβέστερα το όραμα για μία εγχώρια ισχυρή ναυπηγική βιομηχανία που θα είναι αντίστοιχη της ναυτικής παράδοσης της χώρας και των πρωτείων του ελληνικών συμφερόντων εμπορικού στόλου παγκοσμίως.
Και συνεπεία αυτού θα γίνουν σκληρές διαπραγματεύσεις που θα αποσκοπούν σε μία βιώσιμη βιομηχανία και την όσο το δυνατόν ταχύτερη παράδοση των τριών σχεδόν ολοκληρωμένων υποβρυχίων Type 214 και του εκσυγχρονισμένου «ΩΚΕΑΝΟΣ» S118, αφού φυσικά υποβληθεί στις δέουσες δοκιμές, στο Πολεμικό Ναυτικό.
Ναι, δυσκολίες στη μεταβατική περίοδο θα υπάρξουν, όπως και «θύματα» και «απώλειες».
Αν πάλι από την άλλη πλευρά η κυβέρνηση θεωρεί ότι το πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί είναι αρνητικό για τα συμφέροντα του δημοσίου, ας τελειώσει το ζήτημα αποφασιστικά και οριστικά.
Γιατί το να συνεχίζει να φορτώνεται το ελληνικό δημόσιο, για την ακρίβεια ο φορολογούμενος, βάρη και απαιτήσεις από τη μη εφαρμογή νόμου της ελληνικής πολιτείας, πέρα από το ότι είναι εγκληματικό, αυτομάτως συνεπάγεται και τη νομική ευθύνη για τους εμπλεκόμενους από πλευράς κυβέρνησης. Εξ άλλου, από μόνη της η μη εφαρμογή νόμου συνιστά ποινικό αδίκημα.
Και το τελευταίο.
Οποιοσδήποτε έρχεται στη χώρα ως επενδυτής έρχεται αποκλειστικά για το κέρδος. Εξ ορισμού, είτε μας αρέσει ή όχι. Παραθέτουμε πάλι ένα απόσπασμα από την ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων:
«Το ελληνικό δημόσιο με νόμο της Βουλής ψήφισε τον 3885/10 που είχε προβλήματα βεβαίως, αλλά τον ψήφισε. Το ίδιο Δημόσιο με άλλους υπουργούς δεν τηρεί την υπογραφή του.
Αυτό τι είναι κύριοι;
Κοροϊδία. Έτσι έδωσε τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να πάει το Δημόσιο στη διαιτησία.
Ποιος λοιπόν επενδυτής θα έρθει τώρα γνωρίζοντας ότι το Ελληνικό δημόσιο δεν τηρεί τα συμφωνηθέντα, να επενδύσει;»
Αν μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι αφελείς με χρήματα δεν υπάρχουν και ότι για να έλθουν ξένες επενδύσεις στη χώρα απαιτείται σταθερό νομικό και φορολογικό πλαίσιο, και ότι οι συμβάσεις ιδιαίτερα αν έχουν κυρωθεί με νόμο θα πρέπει να τηρούνται, τότε θα συνεχίσουμε να διαβιούμε στον μικρόκοσμο μας όπου απλώς θα κυριαρχεί η φορομπηκτική βουλιμία του ελληνικού δημοσίου, η ανεργία (έφθασε ήδη το 1,5 εκατομμύριο) και η εξάρθρωση της βιομηχανικής υποδομής.
» Διαβάστε περισσότερα...

ΣΥΡΙΑ: ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Συγκλονιστικό βίντεο μέσα από συριακό άρμα μάχης - Μάχες σε κατοικημένες περιοχές


Τις συγκλονιστικές εικόνες  μέσα από ένα άρμα μάχης  T-72 του συριακού Στρατού έφερε στη δημοσιότητα ο Ρωσόφωνος τηλεοπτικός σταθμός ANNA της Αμπχαζίας.
Το υλικό που καταγράφει τις εικόνες μέσα από συριακό άρμα μάχης έχει γυριστεί κατά τη διάρκεια των μαχών στη πόλη Darayya όπου τον Ιανουάριο διεξήχθησαν σκληρές μάχες μεταξύ κυβερνητικών στρατευμάτων και ανταρτών.
Στο βίντεο φαίνεται όλο το μέγεθος της καταστροφής στην πόλη –η οποία πλέον είναι πόλη φάντασμα-  τις ομάδες αρμάτων του συριακού Στρατού να πραγματοποιούν εκκαθαριστικές επιχειρήσεις και τους αντάρτες οπλισμένους με αντιαρματικές ρουκέτες να στοχεύουν τα άρματα μέσα από τα ερείπια.
Οι Σύροι φαίνεται πως έχουν αναπτύξει δικές τους τακτικές μάχης σε κατοικημένες περιοχές με τη χρησιμοποίηση αρμάτων, οι οποίες δεν είναι πάντα επιτυχημένες όπως φαίνεται στο βίντεο από την  προσβολή και  καταστροφή ενός συριακού άρματος.
Η ρουκέτα που το πλήττει τινάζει τον πύργο κυριολεκτικά στον αέρα και από το συγκεκριμένο άρμα δεν πρέπει να υπήρξε κανένας επιζών. Στη συνέχεια το άρμα στο οποίο είναι τοποθετημένη η κάμερα βάλλει κατά του κτιρίου όπου εκτοξεύτηκε η ρουκέτα.  Το βίντεο αναμεταδόθηκε από το βρετανικό κανάλι Channel 4.

» Διαβάστε περισσότερα...

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΟΚΙΜΗ ASTER 30 Και για αντιβαλλιστικό ρόλο κατά των τουρκικών Yildirim I/II προορίζουν FREMM / Αster 30


Eντολή επίσπευσης των δοκιμών του προηγμένου αντιαεροπορικού/αντιβαλλιστικού συστήματος των φρεγατών FREMM έλαβαν από την γαλλική κυβέρνηση οι γαλλικές εταιρείες MBDA και Thales,αμέσως μετά την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να προχωρήσει στην χρονομίσθωση δύο φρεγατών της κλάσης, ικανές να επιχειρούν στα "μαύρα νερά" όπως τα χαρακτηρίζουν στελέχη του ΠΝ, της Ανατολικής Μεσογείου.
Έτσι πριν πέντε ημέρες πραγματοποιήθηκε μια δοκιμή της χερσαίας έκδοσης του συστήματος προκειμένου να δοκιμαστούν οι αντιβαλλιστικές δυνατότητές του και αυτή είναι βέβαια μία παράμετρος την οποία λίγοι γνωρίζουν ότι ήταν ένα από τα κριτήρια επιλογής των FREMM: Η βαλλιστική απειλή από την Τουρκία κρίσιμων στρατηγικών κέντρων, δεν έπρεπε να μείνει αναπάντητη.
Οι FREMM πέρα από την αυτονόητη αποστολή "γεφύρωσης" Ρόδου-Μεγίστης-Κύπρου, θα αποτελέσει και μια κινητή πλατφόρμα αντιβαλλιστικού "τείχους" στο Αιγαίο απέναντι σε μια απειλή που ήδη αριθμεί εκατοντάδες βλήματα Yildirim I και ΙΙ.
Στο τεύχος της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ που κυκλοφορεί την ερχόμενη Παρασκευή, μπορείτε να διαβάσετε το επιχειρησιακό σκεπτικό που οδήγησε στην προμήθεια των φρεγατών FREMM και τι αλλάζει υπέρ της Ελλάδος στο ισοζύγιο ισχύος Αιγαίο και Α.Μεσογείου, η απόκτησή τους.
Έτσι πριν πέντε ημέρες το 4º σύνταγμα αντιαεροπορικού πυροβολικού του ιταλικού Στρατού με έδρα την Mantua, και το Κέντρο Αξιολόγησης της γαλλικής Αεροπορίας CEAM με έδρα την αεροπορική βάση BA 118 στο Mont-de-Marsan, πραγματοποίησαν κοινή εκτόξευση του τρίτου εδάφους-αέρος, μεσαίου βεληνεκούς, πυραύλου Aster 30 Block 1 από την χερσαία έκδοση του συστήματος SAMP/T (Sol-Air Moyenne Portée/ Terrestre).
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία του Κέντρου Δοκιμής Πυραύλων DGA Essais de Missiles (DGA EM) της γαλλικής υπηρεσίας αμυντικών εξοπλισμών DGA (Direction Générale de l´Armement) στο Biscarrosse της Γαλλίας. Για την διεξαγωγή της δοκιμής, χρησιμοποιήθηκαν δύο συστήματα SAMP/T της γαλλικής Αεροπορίας τα οποία χρησιμοποιούν το βλήμα που θα εξοπλίσει τις ελληνικές FREMM και αποτελεί το κρίσιμο όπλο που κάνει την διαφορά: Το βλήμα Aster 30 Block 1/2.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της MBDA την 8η Μαρτίου, ήταν  η πρώτη βολή του SAMP/T που έγινε με την χρήση του συστήματος ανταλλαγής τακτικών δεδομένων Link 16 που αποτελεί προϋπόθεση για ασφαλές επικοινωνίες του ΠΝ.
Για την προσομοίωση του εναέριου στόχου, ο πύραυλος Aster 30 Block 1 ενεπλάκη εναντίον ενός πυραύλου-στόχου Black Sparrow ως υποκατάστατο βαλλιστικού πυραύλου, ο οποίος εκτοξεύθηκε από ένα μαχητικό αεροσκάφος F-15D Eagle της ισραηλινής ΠΑ. Μετά από περίπου 300 χιλιόμετρα πτήσης(όση ακριβώς είναι η ακτίνα των τουρκικών βαλλιστικών πυραύλων Yildirim II), ο στόχος εξουδετερώθηκε από τον Αστερ 30.
Το σύστημα SAMP/T εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την EUROSAM, μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν οι MBDA και Thales Air Systems. H MBDA παρέχει το πύραυλο και η Thales το τρισδιάστατο σύστημα ελέγχου πυρός για επιτήρηση, ανίχνευση και καθοδήγηση του πυραύλου ARABEL (Antenne Radar à Balayage Électronique).
Σε ότι αφορά το θαλάσσιο σκέλος στις 4η Φεβρουαρίου, η πρώτη φρεγάτα FREMM του γαλλικού  Ναυτικού D650 “Aquitaine” πραγματοποίησε με επιτυχία εκτόξευση πυραύλου Aster 15 (βεληνεκούς 35 χλμ) εναντίον εναέριου στόχου τον οποίο έπληξε μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά τον εντοπισμό και εγκλωβισμό του από τα συστήματα του πλοίο.
Να σημειώσουμε ότι ο Aster 15 έχει εξαιρετικές αντιπυραυλικές δυνατότητες: Θεωρείται ανώτερο από το CIWS RAM, χωρίς βέβαια το ΠΝ να παραιτείται από την απαίτηση τοποθέτησης συστήματος εγγύς αντιπυραυλικής άμυνας στα δύο σκάφη μια επιλογή που θα γίνει μεταξύ των Millennium και C-RAM...
» Διαβάστε περισσότερα...

ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛ ΑΒΙΒ Εγκαταλείπει τα Υψίπεδα του Γκολάν ο ΟΗΕ - Σε "ακτίνα βολής" το Ισραήλ από το συριακό χάος


Καταρρέει το "μαξιλάρι" ασφαλείας μεταξύ Ισραήλ και Συρίας στα Υψίπεδα του Γκολάν, καθώς 1000 άνδρες του ΟΗΕ αποχωρούν από την περιοχή μετά τις απειλές που έχουν δεχθεί από ισλαμικές οργανώσεις, αλλά και από την συριακή κυβέρνηση για εμπόριο όπλων προς τους ισλαμιστές! Δηλαδή και οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές έχουν στοχοποιήσει την "ειρηνευτική" δύναμη.
Η αποχώρηση γίνεται σε συνεργασία με τον ισραηλινό Στρατό, ο οποίος ετοιμάζεται για την είσοδο των 1000 κυανόκρανων που βρίσκονται αναπτυγμένοι στην περιοχή από το 1974, αλλά και για την περαιτέρω οχύρωση μιας περιοχής που ανέκαθεν αποτελούσε "καυτή" ζώνη μεταξύ Ισραήλ-Συρίας.
"Υπάρχει χάος αυτή τη στιγμή στην UNDOF. Κάθε τμήμα στην UNDOF μαζεύει τα πράγματά του" είπε η διπλωματική πηγή.
Το κροατικό τμήμα ήταν το πρώτο που εγκατέλειψε το Γκολάν μετά από αναφορές που έλεγαν ότι το Ζάγκρεμπ πούλαγε όπλα στους σουνίτες ισλαμιστές αντάρτες στην Συρία. Οι πηγές αναφέρουν ότι τότε αποδεσμεύτηκε το καναδικό τμήμα και ακολουθήθηκε το από το αυστριακό
Τον Δεκέμβριο του 2012 το ιαπωνικό τμήμα εγκατέλειψε μετά την επίθεση που πραγματοποιήθηκε σε αυστριακή φάλαγγα έξω από το διεθνές αεροδρόμιο της Δαμασκού. 
Η φυγή των μελών του Ο.Η.Ε εντατικοποιήθηκε, μετά την απαγωγή 21 Φιλιππινέζων στρατιωτών από τους ισλαμιστές αντάρτες. Οι Μάρτυρες των Ταξιαρχιών του Γιαρμούκ ανέλαβαν την ευθύνη και ζήτησαν από το συριακό στρατό να φύγει από το χωριό του Γκολάν Jamla
Μόλις προχθές στις 9 Μαρτίου η οργάνωση παρέδωσε τους 21 κυανόκρανους στην Ιορδανία.
Μέχρι αργά το απόγευμα το προσωπικό του Ο.Η.Ε βρίσκονταν υπό την προστασία του ιορδανικού στρατού. Ταυτόχρονα το Ισραήλ έστειλε ενισχύσεις στα υψώματα του Γκολάν
Οι Ισραηλινοί άρχισαν να μεταφέρουν νέα συστήματα επιτήρησης και να ενισχύουν με προσωπικό τις θέσεις τους στο Γκολάν, καθώς πλέον θα έρθουν σε άμεση επαφή με δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις οι οποίοι τους μισούν εξίσου και εξίσου είναι διαταθειμένοι να προχωρήσουν σε "θερμά" επεισόδια.
» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger