Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ Win-win a la Turka: 22 παραβάσεις-παραβιάσεις σήμερα!


Με μεγάλη σαφήνεια η Άγκυρα έδειξε πως ακριβώς εννοεί το win-win ή καζάν-καζάν επί το τουρκικότερο, σήμερα στο Αιγαίο με συνολικά 22 παραβιάσεις και παραβάσεις των εναέριων συνόρων μας.
Ας δούμε την συγκομιδή από την σαρωτική επίσκεψη της τουρκικής Αεροπορίας και του Ναυτικού της γειτονικής χώρας και ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους, ιδίως στο ΥΠΕΞ.
Ας ξην ξεχνάμε ότι ακόμα και την ημέρα που βρισκόταν ο Α.Σαμαράς στην Κωνσταντινούπολη είχαν βγάλει όλο τον στόλο τους στο Αιγαίο.
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ   : 4 (12 Α/Φ) 
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ : 7 (4 Ε/Π & 3 CN-235)
ΣΥΝΟΛΟ Α/Φ     : 19
ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ      : 2 (4 Α/Φ)
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ     : 13
ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ    :  9
ΕΜΠΛΟΚΕΣ       : -
Οι παραβιάσεις έγιναν κατά κύριο λόγο στο βόρειο και βορειοανατολικό Αιγαίο.

ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ 2-3...
» Διαβάστε περισσότερα...

ΠΡΟ ΛΟΥΤΡΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ; Ισλαμιστές συνέλαβαν και απειλούν με εκτέλεση 30 κυανόκρανους στην μεθόριο Συρίας-Ισραήλ (ΒΙΝΤΕΟ)


Περίπου 20 κυανόκρανοι του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) αιχμαλωτίστηκαν από ισλαμιστές αντάρτες και απειλούνται με εκτέλεση στα Υψίπεδα του Γκολάν!
Ο Οργανισμός έχει στείλει ομάδα διαπραγματευτών, αφού δεν είναι ακόμα σαφές γιατί οι ισλαμιστές που έχουν υποστεί μια σειρά από στρατηγικές ήττες το τελευταίο χρονικό διάστημα συνέλαβαν του κυανόκρανους. 
Στην περιοχή σημειώνονται σφοδρές μάχες ανάμεσα στα κυβερνητικά στρατεύματα και τους ισλαμιστές.
κατά την διάρκεια των μαχών έχουν καταστραφεί παρατηρητήρια των δυνάμεων του ΟΗΕ στην περιοχή των συνόρων Συρίας-Ισραήλ.
Δυτικές μυστικές υπηρεσίες όπως και οι Ισραηλινοί έχουν ήδη εμπλακεί στην προσπάθεια απελευθέρωσης των κυανόκρανων, κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχει επιτευχθεί, αφού οι ισλαμιστές δείχνουν αποφασισμένοι να εκτελέσουν τους κυανόκρανούς.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί να υπάρξει επέμβαση ειδικής ομάδα Ισραηλινών κομάντο...


» Διαβάστε περισσότερα...

ΣΤΟΧΟΣ Η ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ Τμηματικός εκσυγχρονισμός για τα F-16 της ΠΑ


Επικαιροποιημένη πρόταση εκσυγχρονισμού του στόλου των μαχητικών F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας παρουσιάστηκε σήμερα με βασικό άξονα την υλοποίηση  κατά φάσεις, ώστε να διευκολυνθεί στο έπακρο η δυνατότητα σταδιακής χρηματοδότησης του από την Ελλάδα.
Οι νέες λεπτομέρειες σχετικά με το προταθέν πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των μαχητικών F-16, ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της κατασκευάστριας εταιρίας Lockheed Martin, ενώ έγινε γνωστό ότι η νέα πρόταση υποβλήθηκε και επίσημα στην ΠΑ για αξιολόγηση από την αμερικανική Κυβέρνηση.
Επισημαίνεται ότι βασικός στόχος του προγράμματος είναι η αναγκαία ομογενοποίηση του στόλου των ελληνικών Fighting Falcon με νέες ικανότητες, προκειμένου να καλυφθούν οι επιχειρησιακές απαιτήσεις της ΠΑ και ταυτόχρονα να ενισχυθεί το συντομότερο δυνατόν η μαχητική ισχύς, παράλληλα με διασφάλιση της αρχικής επένδυσης και ενίσχυση της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας.
Η ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ
Συγκεκριμένα όπως ανέφερε ο κ. Ντέννης Πλέσσας, αντιπρόεδρος του τμήματος πρωτοβουλιών της Lockheed Martin για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, η πρόταση αναβάθμισης εστιάζεται γύρω από τα 129 μαχητικά F-16C/D Block 50, Block 52+ και Block 52 + Advanced Fighting Falcon με δυνατότητα διαχωρισμού σε δύο φάσεις Α) Ανάπτυξης και Β) Εγκατάστασης των συλλογών αναβάθμισης(kits).
H διάρκεια του προγράμματος θα έχει βάθος 6 ετών προσφέροντας ένα ομογενοποιημένο στόλο μαχητικών F-16 σε επίπεδο Block 52+ Advanced, τα οποία θα καταστούν πλήρως αξιόμαχα με ορίζοντα περεταίρω αξιοποίησης για 25-30 χρόνια.
Η φάση ανάπτυξης προβλέπεται να διαρκέσει 3 χρόνια από τη στιγμή που θα εκκινήσει το πρόγραμμα με αρχικές παραδόσεις 6 συνολικά αεροσκαφών τα οποία θα αφορούν ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο από κάθε έκδοση.
Τα 6 εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα επίγειων και πτητικών δοκιμών (το οποίο σημειώνεται ότι θα γίνει στην Ελλάδα) ενώ θα αφορά τη πιστοποίηση 3 διαφορετικών εκδόσεων σε ένα πρότυπο με έμφαση στις διαδικασίες πιστοποίησης συμβατότητας των νέων συστημάτων με το συστήματα αυτοπροστασίας ASPIS II και με δεδομένες τις διαφορές μεταξύ των F-16 Block 50 με τα F-16 Block 52+.
Προτεραιότητα δίνεται σε αυτές τις εκδόσεις ενώ όσον αφορά τα F-16 Block 30 διευκρινίστηκε ότι παρά το γεγονός ότι διαθέτουν επαρκές υπόλοιπο ορίου ζωής για άλλα 15+ χρόνια, δεν ζητήθηκε από την ΠΑ να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα αναβάθμισης προφανώς για οικονομικούς λόγους.
Ο εκσυγχρονισμός των Βlock 30 θα μπορούσε να έχει το χαρακτήρα του μέσου ορίου ηλικίας καθώς τα αεροσκάφη έχουν συμπληρώσει περί τις 4000 ώρες πτήσης το καθένα στα 20 χρόνια της επιχειρησιακής τους ζωής, ενώ το όριο αυτό έχει ως οροφή τις 8000 ώρες πτήσης δηλαδή ακόμη 20 χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση η αναβάθμιση των Βlock 30 είναι αυτή που προϋποθέτει τις περισσότερες εργασίες καθώς απαιτείται η τοποθέτηση υπολογιστή αποστολής, νέων οθονών, αναβάθμιση του ραντάρ όπως και προσθήκη δυνατότητας επικοινωνίας δικτύου Link 16.
Για τα 30 F-16C/D Block 52+ Advanced που αποτελούν και το πρότυπο αναβάθμισης των Block 50 και 52+ προβλέπεται μονάχα αναβάθμιση λογισμικού OFP.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
Από εκεί και πέρα τα περίπου 56 F-16 Block 52+ και 39 F-16C/D Block 50 θα αποκτήσουν έγχρωμες οθόνες CMFD με προβολή ψηφιακού χάρτη, νέο υπολογιστή αποστολής MMC 7000, ικανότητα μεταφοράς κατευθυνόμενων πυρομαχικών JDAM, JSOW, βλημάτων αέρος αέρος IRIS-T και σκοπευτικά επί κάσκας JHMCS και τερματικό MIDS για ζεύξη δεδομένων Link 16 που θα αναβαθμίσει κατακόρυφα τη μαχητική ισχύ τους.
Η ικανότητα χρήσης έξυπνων όπλων και η ψηφιακή διασύνδεση των ελληνικών Fighting Falcon είναι το ζητούμενο για την ΠΑ προκειμένου να αντιμετωπίσει σε πρώτη φάση την απειλή όπως διαμορφώνεται από την απέναντι πλευρά του Αιγαίου.
Επιπλέον τονίστηκε ιδιαίτερα η διάσταση της βιομηχανικής συνεργασίας η οποία θα γίνει σε συνεργασία με την ΕΑΒ και θα διασφαλίσει θέσεις εργασίας, θα προσφέρει μεταφορά τεχνογνωσίας ενώ θα δημιουργήσει μια βάση στην Ελλάδα που θα μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις την υποστήριξη ανάλογων προγραμμάτων εκσυγχρονισμού και υποστήριξης και για άλλες χώρες που διαθέτουν F-16 στην ευρύτερη περιοχή!
Πέραν αυτών σε ότι αφορά τα δεδομένα του προγράμματος αναφέρθηκε ότι θα εξασφαλιστούν οικονομίες κλίμακας λόγω κοινής διαμόρφωσης, καλύτερη υποστήριξη, επίτευξη υψηλής διαθεσιμότητας των αεροσκαφών με το μικρότερο δυνατό κόστος, άμεση αξιοποίηση του οπλικού συστήματος, αύξηση επιχειρησιακού χρόνου ζωής για 30 ακόμα χρόνια, προστασία αρχικής επένδυσης της χώρας ενώ θα δώσει τον απαραίτητο χρόνο στη χώρα να σχεδιάσει με προσοχή την απόκτηση μαχητικών 5ης γενιάς στο εγγύς μέλλον και όταν θα έχει περάσει τη στενωπό της οικονομικής κρίσης
Επισημαίνεται ότι εν αναμονή του προγράμματος επιλογής νέου ραντάρ AESA από την USAF (που αναμένεται να γίνει εντός του 2013), θα διαμορφωθεί το πλαίσιο γύρω από το οποίο θα κινηθεί και η αναβάθμιση των ραντάρ των ελληνικών F-16 στο πλαίσιο της διαμόρφωσης F-16V (Viper).
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ F-35
Όσον αφορά το πρόγραμμα του μαχητικού 5ης γενιάς F-35 αναφέρθηκε ότι προχωράει με εντυπωσιακά βήματα ενώ θα αποδώσει 3.992 α/φη εκ των οποίων 1760 θα αποκτηθούν από την USAF, 680 από το USN, 660 από συμμαχικές χώρες που μετέχουν στην κοινοπραξία που χρηματοδοτεί την ανάπτυξη του προγράμματος ενώ 760 μαχητικά αναμένεται να αποκτηθούν από συμμαχικές χώρε μέσω FMS όπως το Ισραήλ και η Ιαπωνία. Θα δημιουργηθούν 3 γραμμές παραγωγής μια στις ΗΠΑ, μια στην γειτονική Ιταλία και μια στην Ιαπωνία προκειμένου να υποστηρίξουν τα χρονοδιαγράμματα παραδόσεων.
Επιπλέον τονίστηκε ότι παρά τα όσα ακούγονται κατά καιρούς για το ζήτημα του υψηλού κόστους του F-35, οι εκτιμήσεις βασίζονται στα μαχητικά που βγήκαν στα αρχικά στάδια παραγωγής και όχι στη φάση πλήρους παραγωγής.
Το μαχητικό θα κοστολογηθεί σε περίπου 70εκ. $ ανά μονάδα στο πλαίσιο χαμηλού ρυθμού παραγωγής LRIP 10 το 2016, ενώ θα μειωθεί περεταίρω στα 67εκ. $ ανά μονάδα όταν το πρόγραμμα θα εισέλθει σε φάση πλήρους παραγωγής MY1-1 το 2018.
Τότε θα επιτευχθεί ο εντυπωσιακός ρυθμός κατασκευής ενός μαχητικού F-35 που θα εξέρχεται από τη γραμμή παραγωγής κάθε μέρα!!
Διευκρινίστηκε επίσης ότι η τιμή αυτή θα αφορά το F-35 εφοδιασμένο με κινητήρα, σύστημα αυτοπροστασίας και όλο τον εξοπλισμό αποστολής επιτυγχάνοντας την υπόσχεση της εταιρίας για κόστος που κυμαίνεται μόνο κατά 10-20% αυξημένο σε σχέση με αυτή ενός F-16 σε επικαιροποιημένες τιμές.
Τέλος βάση ανανεωμένου χρονοδιαγράμματος παραδόσεων φαίνεται ότι τα μαχητικά F-35 που έχει παραγγείλει η τουρκική Αεροπορία θα αρχίσουν να παραδίδονται το 2017 με συνολικές παραδόσεις 20 μαχητικών μέχρι τα τέλη 2018 έναντι συνολικών απαιτήσεων για 100 που θα συνεχίσουν να παραδίδονται στα επόμενα χρόνια.
» Διαβάστε περισσότερα...

ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΙΡΑΝΙΚΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΑΝ Από τη Ρωσία το 44% του Ελληνικού πετρελαίου


Από τη Ρωσία προμηθεύονται πλέον τα Ελληνικά Πετρέλαια, τα οποία καλύπτουν περί το 70% της εγχώριας αγοράς πετρελαιοειδών, το αναλογικά συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του αργού πετρελαίου που κατεργάζονται για την παραγωγή καυσίμων, μετά την παύση των συναλλαγών με το Ιράν .
Συγκεκριμένα, το 2012 το 43,7% του αργού πετρελαίου που προμηθεύτηκαν τα Ελληνικά Πετρέλαια προήλθε από τη Ρωσία, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 32% το 2011. Συγχρόνως, το ποσοστό πετρελαίου που προήλθε από το Ιράν περιορίστηκε σε 9,2%, από 31,4% που ήταν το 2011. Οι σχετικές ποσότητες ιρανικού πετρελαίου είχαν παραδοθεί το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2012, πριν τεθεί σε ισχύ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απαγόρευση των πετρελαϊκών συναλλαγών με το Ιράν. 
Δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής αργού πετρελαίου στα ΕΛΠΕ το περασμένο έτος ήταν η Λιβύη με ποσοστό 17,5% έναντι 8,6% το 2011, ακολουθούμενη από το Καζακστάν με 14,4% έναντι 9,1% το 2011 και τη Σαουδική Αραβία με 6,1% έναντι επίσης 6,1% το 2011. Οι υπόλοιπες ποσότητες αργού πετρελαίου (9,1% το 2012) προήλθαν κυρίως από αγορές μεμονωμένων φορτίων (5,9% από την Αίγυπτο και 6,9% από την ελεύθερη αγορά το 2011).
Η παύση της προμήθειας πετρελαίου από το Ιράν, λόγω της απαγόρευσης που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σήμανε για τα ΕΛΠΕ όχι, απλώς, αναπροσανατολισμό της εμπορικής τους πολιτικής, αλλά και επιβάρυνση των οικονομικών αποτελεσμάτων τους, καθώς προκάλεσε «αύξηση του κόστους τροφοδοσίας» του ομίλου με αργό πετρελαίου, συμβάλλοντας στη μείωση της κερδοφορίας του.
Επιπροσθέτως, η αναγκαστική παύση των κάθε είδους πετρελαϊκών συναλλαγών με το Ιράν έχει προκαλέσει ανεπιθύμητες παρενέργειες στις σχέσεις των ΕΛΠΕ με την ιρανική, εθνική εταιρεία πετρελαίου (NIOC - National Iranian Oil Company), λόγω αντικειμενικής, αθέλητης αδυναμίας των ΕΛΠΕ να εξοφλήσουν τις οφειλές τους για τις προμήθειες ιρανικού πετρελαίου της περιόδου Ιανουαρίου-Μαρτίου 2012.
Οι οφειλές αυτές ανέρχονται κατά πληροφορίες σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και παραμένουν ανεξόφλητες λόγω της άρνησης του διεθνούς τραπεζικού συστήματος να διεκπεραιώσει την πληρωμή, εν ονόματι των επαπειλούμενων κυρώσεων είτε από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε από την πλευρά των ΗΠΑ, προς κάθε εταιρεία που συναλλάσσεται με ιρανικές τράπεζες και κυβερνητικές εταιρείες για πετρελαϊκά προϊόντα. Τα ΕΛΠΕ έχουν ενημερώσει τη NIOC ότι προσπαθούν συνεχώς και επιθυμούν, αλλά αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις του σχετικού μακροπρόθεσμου συμβολαίου και να εξοφλήσουν την οφειλή τους, καθώς αυτό οφείλεται σε «νομικές περιστάσεις, πέρα από τον έλεγχό τους».
Πηγές των ΕΛΠΕ ανέφεραν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι η επιχείρηση έχει ενημερώσει και την πρεσβεία του Ιράν στην Αθήνα για την επιθυμία της να εξοφλήσει άμεσα τις υποχρεώσεις της, αρκεί να εξευρεθεί τρόπος συμβατός με το πλαίσιο της απόφασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αντίστοιχη αδυναμία να εξοφλήσουν οφειλές τους προς την εταιρεία πετρελαίου του Ιράν έχουν εκδηλώσει και άλλα ευρωπαϊκά διυλιστήρια. 
Από τον Απρίλιο του 2012 οι εισαγωγές ιρανικού αργού πετρελαίου στην Ελλάδα έχουν μηδενιστεί.
» Διαβάστε περισσότερα...

"ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ"! Τα απόνερα του φιάσκου της Πόλης: Ζητούν έμμεσα ακύρωση των ελληνικών ερευνών σε ΑΟΖ


Με μια κίνηση που έχει ως καθαρό στόχο να ακυρώσει τις προσπάθεiες της Ελλάδας να εξορύξει τους υδρογονάνθρακες που κρύβει στο υπέδαφος της ή να αποδεχθεί την συνεκμετάλλευσή τους ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ, δήλωσε ότι "Η Άγκυρα είπε στην Αθήνα πως δεν έχει πρόθεση να διενεργήσει έρευνες στη θάλασσα μεταξύ των δύο χωρών. Δεν έχουμε την πρόθεση να χρησιμοποιήσουμε τα ενεργειακά θέματα ως αφορμή για τη δημιουργία έντασης αλλά ως αφορμή για ανάπτυξη και ενίσχυση των σχέσεών μας. Θα δούμε εάν και άλλες χώρες θα ακολουθήσουν αυτή την αρχή», είπε ο Γιλντίζ όταν κλήθηκε να σχολιάσει την ελληνική ρηματική διακοίνωση που επιδόθηκε στα Ηνωμένα Έθνη στις 22 Φεβρουαρίου.
Δηλαδή με απλά λόγια "Αν τολμήσετε να κάνετε έρευνες και να ακακηρύξετε ΑΟΖ θα έχει ένταση με ότι αυτό συνεπάγεται". Πρακτικά τα ίδια λέει και το ελληνικό ΥΠΕΞ του Δ.Αβραμόπολου σε πλήρη ταύτιση πλέον των θέσεων του με το τουρκικό ΥΠΕΞ και του Α.Νταβούτογλου.

«Η πραγματοποίηση ερευνών σε αμφισβητούμενες περιοχές θα δημιουργούσε ανησυχία όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και σε άλλες χώρες», είπε ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας σχετικά με την απόφαση της κυπριακής κυβέρνησης να κάνει έρευνες για υδρογονάνθρακες.

«Λέμε ότι υπάρχουν δύο τρόποι: Ισχυροποιείς τη νομική βάση, αποσύρεσαι από αμφισβητούμενες περιοχές, ή αν εντοπίσεις κάτι εκεί αυτό θα έπρεπε να ανήκει σε ολόκληρη την Κύπρο. Πρόκειται για φυσικούς πόρους. "Η Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου" (σσ. αναφέρεται στα Κατεχόμενα) είπε όταν ξεκινήσαμε κοινές έρευνες πως οτιδήποτε εντοπιστεί θα μοιραστεί σε λογικά μερίδια. Γιατί τα ενεργειακά θέματα να αποτελέσουν ζήτημα που θα δημιουργήσει ένταση όταν οι σχέσεις μας με την Ελλάδα σε όλους τους υπόλοιπους τομείς πηγαίνουν καλά;», αναρωτήθηκε ο Τ.Γιλντίζ και το ερώτημα είναι σε ποιους τομείς πηγαίνουν καλά; Εκτός και αν εννοεί την μαζική οικονομική διείσδυση των Τούρκων "επιχειρηματιών" στην Ελλάδα

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας αποκάλυψε ότι η ελληνική κυβέρνηση ρώτησε την τουρκική πλευρά αν σκοπεύει να κάνει έρευνες στο Αιγαίο. «Απαντήσαμε, "μέχρι τώρα δεν σκοπεύουμε να κάνουμε". Μήπως δεν ξέρουμε ότι οι έρευνες δημιουργούν αμφισβητήσεις; Και βέβαια το ξέρουμε», είπε ο Γιλντίζ.
Με την μικρή διαφορά ότι η Άγκυρα ΔΕΝ θεωρεί Αιγαίο, αυτό που θεωρεί η Ελλάδα, δηλαδή την θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου. Αυτό το διευκρίνισαν οι Έλληνες κυβερνητικοί; Γιατί για το Αιγαίο υπάρχει  το πρωτόκολλο Γιλμάζ-Παπούλια μετά την κρίση του 1987. Αλλά τις περιοχές ανατολικά της Ρόδου η Τουρκία δεν τις θεωρεί "Αιγαίο", όπως επιμένει να τις θεωρεί η ελληνική.
Επί του προκειμένου: Η Άγκυρα θέλει να ακυρώσει την δυνατότητα η Ελλάδα να προχωρήσει σε έρευνες εντός των περιοχών ελληνικών δικαιωμάτων της δυνητικής ελληνικής ΑΟΖ. Αυτό την ενδιαφέρει περισσότερο και από την συνεκμετάλλευση. Η Τουρκία δεν έχει να χάσει τίποτα με το να μην κάνει έρευνες στο Αιγαίο. Η Ελλάδα έχει να χάσει πολλά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η Άγκυρα θέλει συνεκμετάλλευση. Για την επιτύχει χρησιμοποιεί την απειλή της έντασης.
Πρόβλεψη: Μετά το "ξύλο" που έπεσε στην Κωνσταντινούπολη απόρροια και του πρωτοφανούς "στησίματος" από τον ΥΠΕΞ Δ.Αβραμόπουλο (καλό είναι να του απονεμηθεί κι ένα τουρκικό διαβατήριο τιμής ένεκεν, αφού είναι και τόσο φίλος με τους Ρ.ΤΕρντογάν και Α.Νταβούτογλου), τα "φτερά" του Α.Σαμαρά είναι "κομμένα" και θα κάνει καιρό να συνέλθει. Θα δούμε πότε θα βγει στην ελληνική υφαλοκρηπίδα το τουρκικό ερευνητικό. Εκτός και αν πιστέψει κανείς ότι το πήραν για τον Μαύρη Θάλασσα...
» Διαβάστε περισσότερα...

Απεβίωσε ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες


Το θάνατο του Ούγκο Τσάβες ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο αντιπρόεδρος της Βενεζουέλας Nicolas Maduro.
Απεβίωσε ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες

Σε ηλικία 69 ετών και έπειτα από διετή μάχη με τον καρκίνο απεβίωσε ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες.
Η κυβέρνηση της Βενεζουέλας είχε ανακοινώσει το πρωί της Τρίτης ότι ο πρόεδρος Τσάβες υπέστη νέα λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος και ότι η κατάσταση της υγείας του είναι ιδιαίτερα σοβαρή.

» Διαβάστε περισσότερα...

Συμμετοχή Της 331 ΜΠΚ Στο TLP 2013-2



Μετά τη συμμετοχή των Block 50 της 347Μ στο TP L2013-1, την σκυτάλη παραλαμβάνουν τα -5 της 331 ΜΠΚ. Στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας έφτασαν δύο Mirage 2000-5 (S/N : 548, 505) συνοδευόμενα από δύο C-130 (S/N 749, 746). Από 4/03 - 27/03 η 331 ΜΠΚ θα συμμετάσχει στη δεύτερη εκπαιδευτική σειρά αέρος του TLP .  


To Ελληνικά δελταπτέρυγα θα συνεκπαιδευτούν με 6 Mirage 2000 C/N/D της ADLA, 4 F-16ΑΜ της RNLAF και με 2 Mig-29A της PolAF.


Untitled

Untitled

Untitled



» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger