Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΜΜΕ ΤΩΝ ΗΠΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ "Ρωσικό βομβαρδιστικό Tu-22M Backfire στοχοποίησε πολεμικό πλοίο των ΗΠΑ"


Ρωσικό στρατηγικό βομβαρδιστικό πραγματοποίησε πρόσφατα "προσομοίωση επίθεσης" με πυραύλους cruise εναντίον της   αμερικανικής αντιπυραυλικής άμυνας στην Ασία, ανέγειρε  νέα ερωτήματα σχετικά με το στόχο της Μόσχας στο μέλλον  των αμερικανο-ρωσικών συνομιλιών αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα washingtontimes.com .
Σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους, ένα  αεροσκάφος Tu-22M Backfire  της ρωσικής στρατηγικής αεροπορίας  στις 26 Φεβρουαρίου πραγματοποίησε "προσομοίωση επίθεσης" με πυραύλους τύπου  κρουζ σε αμερικανικό  πολεμικό πλοίο που διέθετε το αντιπυραυλικό σύστημα  Aegis  και το οποίο είχε αναπτυχθεί σε θαλάσσια περιοχή στην Ιαπωνία ως μέρος της αντιπυραυλικής άμυνας των ΗΠΑ.
Μια δεύτερη του ιδίου τύπου «επίθεση»  πραγματοποιήθηκε στις  27 Φεβρουαρίου κατά «ενός επίγειου χώρου αντιπυραυλικής άμυνας» στην Ιαπωνία χωρίς να προσδιορίσει τίποτα περισσότερο  ο Αμερικανός αξιωματούχος.
Το αμερικανικό Πεντάγωνο έθεσε πρόσφατα σε λειτουργία  ένα  ραντάρ X-band αντιπυραυλικής άμυνας στο βόρειο άκρο της Ιαπωνίας σε βάση μέσα στην θάλασσα, με σκοπό την παρακολούθηση  της Β. Κορέας και τις πιθανές εκτοξεύσεις πυραύλων  διαβιβάζοντας τα δεδομένα σε μια πιθανή εκτόξευση από την Β.Κορέα.
Σε αυτές τις κινήσεις οφείλουμε να συμπεριλάβουμε την κατασκευή πυρηνικών υποβρυχίων κλάσης Borei που διαθέτουν διηπειρωτικούς πυραύλους Bulava, την κατασκευή πλοίων ηλεκτρονικού πολέμου  αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα τις προθέσεις της Ρωσίας στην  συγκεκριμένη περιοχή του ειρηνικού συνεχίζει το αμερικανικό δημοσίευμα.
Οι Αμερικανοί αξιωματικοί θεωρούν ότι οι «επιθετικές  προσομοιώσεις» της Μόσχας έχουν προσβλητικό χαρακτήρα έναντι των ΗΠΑ έχοντας ως  στόχο τις αμερικανικές βάσεις στην Ιαπωνία αλλά και την ίδια την Ιαπωνία. Πρακτικά η Ρωσία έχει επιστρέψει στην περιοχή με τρόπο που εκνευρίζει τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα πάντα με τον Αμερικανό (στρατηγός τριών αστέρων) η Ρωσία προσπαθεί να επιδείξει ότι πλέον έχει ανακτήσει την ισχύ της στην περιοχή.

» Διαβάστε περισσότερα...

Η ΡΩΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Ο πρόεδρος της του ρωσικού τραπεζικού κολοσσού VTΒ στην Κύπρο - Deal για Λαϊκή;


Eξελίξεις στην Κύπρο με αφορμή το μέλλον του τραπεζικού κολοσσού VTB, το οποίο έχει σημαντική έκθεση στο κονιορτοποιημένο ρωσικό τραπεζικό σύστημα και για το οποίο έχει υπάρξει ειδική παρέμβαση από τον Ρώσο πρωθυπουργό Ν.Μεντβέντεφ: Ο πρόεδρος του ομίλου VTB μετέβη στο γραφείο του νέου υπουργού Οικονομικών Χάρη Γεωργιάδη και συζήτησε μαζί του την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο νησί.
Ανακοινώσεις δεν υπήρξαν, αλλά να σημειώσουμε ότι η VTB είναι η τράπεζα, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες του ΡΙΚ, ενδιαφερόταν πριν από μερικές εβδομάδες για εξαγορά της Λαϊκής Τράπεζας.
Ο Ρώσος μεγαλοτραπεζίτης A.Koστίν, συνοδευόταν στο υπουργείο Οικονομικών από τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ξένων Τραπεζών Σώτο Ζακχαίο.
H άφιξη του προέδρου του ομίλου δείχνει (είναι τόσο ισχυρός στον τραπεζικό τομέα όσο είναι και ο Α.Μίλερ της Gazprom στο τομέα της ενέργειας) σίγουρα δείχνει κάτι παραπάνω από μια απλή συνάντηση για να συζητηθούν τρέχοντα θέματα που έχουν ανακύψει από τον τραπεζικό Αρμαγεδόνα στην Κύπρο.
Το ερώτημα είναι αν η συνάντηση αφορούσε τον απεγκλωβισμό, απλά της VTB ή υπάρχει ακόμα θέμα εξαγοράς της Λαϊκής;
Μην ξεχνάμε ότι δεν έχει γίνει ακόμα νόμος, ούτε έχει εγκριθεί από την Βουλή το κυπριακό μνημόνιο που προβλέπει την διάλυση της Λαϊκής.
Η πιθανότητα τα υπάρξει μια τέτοια εξέλιξη δεν είναι μεγάλη, αλλά δεν είναι και αμελητέα. Το βέβαιο είναι ότι η Ρωσία ξανακάθεται στο τραπέζι της κυπριακής διαπραγμάτευσης...
» Διαβάστε περισσότερα...

Να διοριστεί εθνικός διαπραγματευτής


Του Μιχάλη Ιγνατίου

Όσοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να τερματιστεί αυτό το «πηγαινέλα» των επικεφαλής της τρόικας από υπουργείο σε υπουργείο, δικαιώθηκαν για ακόμη μία φορά. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι επιβάλλεται ο ορισμός «εθνικού διαπραγματευτή», ο οποίος θα ασχολείται αποκλειστικά με τις συζητήσεις με τους εκπροσώπους των δανειστών. Θα ήταν ευχής έργο εάν η διαπραγμάτευση διεξαγόταν στις Βρυξέλλες, στο κτίριο της Μόνιμης Αντιπροσωπείας, και όχι στην Αθήνα.
Γίναμε μάρτυρες της επανάληψης του ίδιου «δράματος» και στην επιθεώρηση του Μαρτίου, και τα ίδια και τα αυτά θα συμβούν και κατά την επιστροφή των «επιθεωρητών». Συσκέψεις επί συσκέψεων, απειλές, εκβιασμοί και στο τέλος θα πληρώσει και πάλι ο λαός. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τους εκπροσώπους των δανειστών αλλά και τους δικούς μου. Οι πρώτοι παίζουν το βιολί, οι δεύτεροι χορεύουν στον ρυθμό των δανειστών και ενώ όλοι γνωρίζουμε πως στο τέλος θα κερδίσει η τρόικα, αναλωνόμαστε -και περισσότερο όλων οι δημοσιογράφοι- στην αναζήτηση λέξεων που θα περιγράψουν την κατάσταση. Το χειρότερο όλων που συμβαίνει είναι ότι στη διάρκεια της επιθεώρησης «δεν κουνιέται φύλλο», υπό την έννοια ότι δεν εργάζεται κανείς για την υλοποίηση του Προγράμματος, επειδή πρέπει οι πάντες να ασχοληθούν με τους δανειστές.
Ενώ εάν ο πρωθυπουργός διόριζε έναν «εθνικό διαπραγματευτή», θα αποφεύγαμε όλο αυτό το παζάρι που διεξάγεται ανά τρίμηνο και το οποίο τραυματίζει την αξιοπιστία του πρωθυπουργού και των αρμοδίων υπουργών και ερεθίζει και εκνευρίζει την κοινωνία, που νιώθει την ταπείνωση που επιβάλλουν οι δανειστές. Ο διορισμός «εθνικού διαπραγματευτή» αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Ταυτόχρονα, θα μπορούσε να ενισχύσει τον θεσμό του αντιπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ, ούτως ώστε αυτός, όποιος και αν είναι, να έχει δικαίωμα -κατόπιν εντολών του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών- να προετοιμάζει το έδαφος πριν από την επιθεώρηση. Αυτό που συμβαίνει τώρα, ειδικά η έλλειψη ακόμα και της στοιχειώδους ενημέρωσης, δεν βοηθά την ελληνική υπόθεση. Αντιθέτως, την περιπλέκει και στέλνει λάθος μηνύματα στους δανειστές.
» Διαβάστε περισσότερα...

Πάνω από 10 «τεράστια κοιτάσματα» ανακάλυψε η νορβηγική PGS


Μεγάλο αριθμό «στόχων» φέρεται να έχει εντοπίσει η PGS στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου και νότιας Κρήτης σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία όπως αυτά μπορούν να εξαχθούν από τη διαδικασία «fast truck», δηλαδή με τη πρώτη «πρόχειρη ματιά», εάν μπορούμε να το θέσουμε έτσι, πάνω στα δεδομένα τα οποία έχουν εξαχθεί από τις έρευνες σε μία περιοχή η οποία κάλυψε περί τις 12.500 χιλιόμετρα ερευνητικές γραμμές.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μετά την ολοκλήρωση των ερευνών ο αριθμός των περιοχών οι οποίες χρήζουν περεταίρω μελέτης «είναι πάνω από δέκα (10)». Τα στοιχεία δε των περιοχών αυτών εκτιμάται πως καταδεικνύουν «και την παρουσία φυσικού αερίου», η ποσότητα η οποία μπορεί να υπάρχει σε κάθε ένα από αυτά είναι «τεράστια».
Με άλλα λόγια, με τη πρώτη ματιά και επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του αρμοδίου υπουργού, ότι η ποιότητα των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί «μας κάνει να χαμογελάμε», οι ειδικοί μιλάνε για πολλές περιοχές ενδιαφέροντος, οι οποίες ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ προσελκύσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενεργειακών κολοσσών. Είναι επίσης γνωστό ότι τα αποτελέσματα των ερευνών και η ανακοίνωση αυτών από τις αρμόδιες υπηρεσίες θα σημάνει και το εναρκτήριο λάκτισμα για μία κούρσα με τον χρόνο, έτσι ώστε το 2014 να αποτελέσει το έτος κατά το οποίο οι γίνουν οι διαγωνισμοί και θα δοθούν τα συμβόλαια, με στόχο περί το 2020 η Ευρώπη να αρχίσει να προμηθεύεται «κάτι» από την Ελλάδα, για το οποίο η χώρα μας θα πληρώνεται και ευελπιστεί να γεμίσει τον κρατικό κορβανά…
Στο σημείο αυτό δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα εξής:
Πρώτον, η επένδυση στην εξόρυξη των υδρογονανθράκων, δεν θα κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο ούτε ένα ευρώ αφού η Ελλάδα θα «βάλει» το υπέδαφος και το θαλάσσιο οικόπεδο, ενώ οι επενδυτές θα επωμιστούν το κόστος ανάπτυξης των κοιτασμάτων.
Δεύτερον, τα πρώτα χρήματα από τη συγκεκριμένη διαδικασία θα αρχίσουν να μπαίνουν στα ταμεία του κράτους από το 2014, αφού για τη κατάθεση των προσφορών οι εταιρείες θα πρέπει να καταβάλουν ένα συγκεκριμένο ποσό.
Το παράδειγμα της Κύπρου, η οποία από τη διαδικασία αυτή έβγαλε ένα ποσό μεταξύ των 100 με 150 εκατομμυρίων είναι ενδεικτικό ειδικά εάν λάβουμε υπόψη μας πως στη δικιά μας περίπτωση πριν από λίγους μήνες κόψαμε συντάξεις για να εξοικονομήσουμε περί τα 300 εκατομμύρια. Με άλλα λόγια, ακόμα και τα αρχικά ποσά, τα… παράβολα για τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς, μπορούν δυνητικά να γλιτώσουν λεφτά και εισοδήματα για τον ταλαίπωρο και χειμαζόμενο λαό μας.
Τρίτον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δε έχουμε τίποτα, μέχρι να μπει το τρυπάνι και να αποδείξειπως το συγκεκριμένο σημείο έχει κρυμμένο έναν θησαυρό.
Τέταρτον, κανένα κοίτασμα δεν πρόκειται να μας μετατρέψει σε Σαουδάραβες ή να λύσει με έναν τρόπο μαγικό τα προβλήματά μας. Η εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων μας θα μας δώσει τον απαραίτητο χρόνο και τα χρήματα να «αναπνεύσουμε» έτσι ώστε να αλλάξουμε τις δομές του κράτους μας, και να κάνουμε πιο λειτουργικό για να μπορέσουμε επιτέλους κάποια στιγμή να πούμε ότι θα δούμε φως στο τούνελ.
Οι εξελίξεις στο θέμα θα είναι συναρπαστικές. Εκτιμούμε ότι αρκετά σύντομα θα ακούσουμε κάποια καλά νέα ύστερα από έτη απαισιοδοξίας και κακοδαιμονίας.
» Διαβάστε περισσότερα...

ΥΠΕΘΑ-Καλορίζικα: Λεφτά υπάρχουν για τα ε/π AH-64 & CH-47


Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Παναγιωτόπουλου,διασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για την υλοποίηση διακρατικής συμφωνίας με τις ΗΠΑ για την προμήθεια κρίσιμων ανταλλακτικών.
Τα ανταλλακτικά αφορούν τα επιθετικά ελικόπτερα AH-64 Apache και τα μεταφορικά ελικόπτερα CH-47 Chinook που επιχειρούν οι μονάδες της 1ης Ταξιαρχίας Στρατού (1 ΤΑΞΑΣ) του Ελληνικού Στρατού.
Σύμφωνα με πληροφορίες η αξία της συγκεκριμένης διακρατικής σύμβασης (LOA) ανέρχεται σε περίπου 8 εκατ. ευρώ και η υλοποίηση της θα ανακουφίσει άμεσα τον στόλοτων δύο προαναφερθέντων οπλικών συστημάτων που τα τελευταία χρόνια υποφέρει από το άτυπο εμπάργκο που έχει επιβάλλει η οικονομική κρίση.
Οι πόροι για τη χρηματοδότηση του διακρατικού προγράμματος εξευρέθηκαν από την ίδια πηγή που χρηματοδότησε και τη μεταφορά των τεθωρακισμένων οχημάτων M113 από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα. Από αδιάθετα υπόλοιπα παλαιότερων διακρατικών συμφωνιών με τις ΗΠΑ που παρέμειναν «λιμνάζοντα» στους σχετικούς λογαριασμούς.
Η διάθεση των πόρων δεν επιβάρυνε τον τρέχοντα προϋπολογισμό του ΥΠΕΘΑ, αλλά αξιοποιήθηκαν πόροι που είχαν διατεθεί στο παρελθόν.
» Διαβάστε περισσότερα...

ΥΠΕΘΑ-Καλορίζικα: Λεφτά υπάρχουν και για ΤΟΜΠ M113



Για πολλοστή φορά αποδείχθηκε ότι όταν υπάρχει πολιτική βούληση, ευρηματικότητα και διάθεση αξιοποίησης όλων των δυνατοτήτων λύση ακόμη και σε χρονίζοντα θέματα μπορεί να βρεθεί ακόμα και όταν οι οικονομικές συνθήκες είναι άθλιες.
Όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι συνδυάστηκαν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Σύμφωνα με πληροφορίες με απόφαση του υπουργού Πάνου Παναγιωτόπουλου, υπογράφηκε η χρηματοδότηση για τη θαλάσσια μεταφορά των τεθωρακισμένων οχημάτων M113 που έχουν παραχωρηθεί δωρεάν από τα αποθέματα του Στρατού των ΗΠΑ.
Το κόστος, που εκτιμάται περί τα 5 εκατ. ευρώ, το οποίο τα τελευταίο δύο χρόνια είχε αποδειχθεί ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη μεταφορά τους στην Ελλάδα εξασφαλίστηκε από τις… ανασκαφές του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ).
Ανασκαφές που οδήγησαν στην ανακάλυψη αδιάθετων υπολοίπων σε πολλές διακρατικές συμφωνίες με τις ΗΠΑ (LOA: Letter of Agreement) και τα οποία «λίμναζαν» στους σχετικούς λογαριασμούς. Με άλλα λόγια δεν επιβαρύνθηκε ο τρέχων προϋπολογισμός του ΥΠΕΘΑ, αλλά αξιοποιήθηκαν πόροι που είχαν διατεθεί στο παρελθόν.
Η σχετική απόφαση έχει ήδη υπογραφεί και αναμένεται στο άμεσο μέλλον τα συγκεκριμένα οχήματα να καλύψουν σημαντικά κενά στις μονάδες ελιγμού του Ελληνικού Στρατού. Καθώς οι διάφορες εκδόσεις του M113 βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία με τον Ελληνικό Στρατό, η τεχνογνωσία και το κυριότερο οι υποδομές για την τεχνική και λογιστική υποστήριξη τους διατίθενται και κατά συνέπεια η μετέπειτα επιβάρυνση είναι σχεδόν μηδενική.
Υπενθυμίζεται, ότι τα οχήματα των οποίων η χρηματοδότηση της θαλάσσιας μεταφοράς έχει πλέον εξασφαλιστεί, περιλαμβάνονται 225 τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Μ113Α2, 145 τεθωρακισμένα – οχήματα σταθμοί διοίκησης M577A2 και 106 τεθωρακισμένα οχήματα – φορείς αντιαρματικών όπλων Μ901Α2 Improved TOW Vehicle (ITV).
Επιπρόσθετα αυτών, το ΓΕΣ έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον για την απόκτηση ως δωρεάν παραχώρησης, τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς φορτίου Μ548 (αρχικά είχαν εντοπιστεί προς διάθεση 57 οχήματα του τύπου) και ομάδας υποστήριξης πυρός M981 FIST-V (οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για 80 οχήματα του τύπου).
» Διαβάστε περισσότερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ

Προβολες σελιδας

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ

Αναγνωστες

Εθνικος Υμνος

Εθνικος Υμνος
Ὁ Ὕμνος εἰς τὴν Ἐλευθερίαν

Ελευθερια η Θανατος

Ελευθερια η Θανατος
“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
5-5-2024

ΕΣΤ’ ΑΝ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΟΔΟΝ ΙΗ

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας

Γενικο Επιτελειο Αεροποριας
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ

Γενικό Επιτελείο Στρατού

Γενικό Επιτελείο Στρατού
ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΗΣ

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας

Επιτελείο Εθνικής Άμυνας
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ

Ε.Υ.Π.

Ε.Υ.Π.
ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΥΠΡΟΣ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς

translate

Αναζήτηση

nikpet83. Από το Blogger.
Powered By Blogger