Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
η ναυαρχίδα του (πρώην...) ουκρανικού Στόλου Hetman Sahaidachny Aπέπλευσε εκτάκτως από την Σούδα
Απέπλευσε από την Σούδα η πρώην ουκρανική φρεγάτα και ναυαρχίδα του ουκρανικού Στόλου (ή εν πάση περιπτώσει ότι έχει απομείνει από τον Στόλο η φρεγάτα Hetman Sahaidachny που αυτομόλησε και τάχθηκε με δήλωση του πλοιάρχου των αξιωματικών του και του πληρώματος υπέρ της ανεξάρτητης δημοκρατίας της Κριμαίας.
Χθες αποκάλυψε ότι το σκάφος δεν βρίσκεται ούτε στην Σεβαστούπολη, ούτε στην Οδησσό, αλλά στην ... Κρήτη και πιο συγκεκριμένα στο ναύσταθμο της Σούδας!
Τώρα, ρωσικές πηγές αναφέρουν ότι αυτή την στιγμή βρίσκεται 40 μίλια βορειοανατολικά του Καφηρέα και περί τις 11.30 αναμένεται να φτάσει στα Στενά για να περάσει στην Μαύρη Θάλασσα.
H φρεγάτα επρόκειτο να αποπλεύσει την Τετάρτη, αλλά έλαβε εντολή από την κριμαϊκή κυβέρνηση να πλεύσει άμεσα στην Μαύρη Θάλασσα.
Η φρεγάτα προερχόμενη από την επιχείρηση θαλάσσιας επιτήρησης "Αταλάντα" του ΝΑΤΟ στον κόλπο του Άντεν, πέρασε το Σουέζ και από τις 28 Φεβρουαρίου, δηλαδή την ημέρα που εκδηλώθηκε το κίνημα ανεξαρτησίας της Κριμαίας.
Το πλήρωμα όμως, από χθες το βράδυ ανακοίνωσε ότι "Παύει να υπακούει στην πραξικοπηματική κυβέρνηση του Κιέβου και εφ'εξής τίθεται υπό τις εντολές της ανεξάρτητης δημοκρατίας της Κριμαίας"!
Έτσι όταν όλοι έψαχναν την ουκρανική ναυαρχίδα στην Κριμαία, αυτή "αναβαπτιζόταν" στην Σούδα!
Κατ'αυτό τον τρόπο έληξε και η κρίση που πήγαινε να δημιουργηθεί καθώς η "κυβέρνηση" του Κιέβου ζητούσε από την ελληνική κυβέρνηση να μην επιτρέψει τον απόπλου του σκάφους, ενώ εξακολουθεί το αίτημα προς την τουρκική κυβέρνηση να μην επιτρέψει την διέλευση από τα Στενά.
Από ρωσικής πλευράς όταν τους τέθηκε το ζήτημα η αντίδραση ήταν ακαριαία (είχαν προηγηθεί και οι δηλώσεις Βενιζέλου από την Μόσχα που επιβάρυναν το όλο κλίμα πολύ): "Δε νομίζουμε ότι μπορεί κανείς να απαγορεύσει στο πλοίο, αν όντως έχει αποφασίσει το πλήρωμα να ενταχθεί υπό τις εντολές της κριμαϊκής δημοκρατίας να αποπλεύσει από την Σούδα. Υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες. Σε μια τέτοια περίπτωση θα ήταν σαν να ήθελε η Ελλάδα να θέσει υπό αμφισβήτηση την μείωση στην τιμή του φυσικού αερίου που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των δύο χωρών"...
Τώρα το ζήτημα έχει τελειώσει, καθώς ούτε καν το σκέφθηκε η Αθήνα να μην επιτρέψει τον απόπλου του σκάφους.
Ας δούμε περί τίνος πλοίου πρόκειται:
Κλάση και τύπος: | Nerei/Menzhinskiy φρεγάτα |
Eκτόπισμα: | 3.100 τ. (3.150 ) κενό 3.510 τ. (3.566 t) με πλήρες φορτίο |
Μήκος: | 123 m (404 ft) |
Πλάτος: | 14,2 m (46 ft 7 in) |
Βύθισμα: | 4.7 μ (15 πόδια, 5 μέσα) |
Ταχύτητα: | 32 κόμβοι (59 χλμ/ώρα, 37 μίλια/ώρα) |
Ακτίνα δράσης: | 3.500 ναυτικά μίλια (6.500 χιλιόμετρα 4.000 n.m.) με 14 kn (26 χλμ/ώρα 16 μίλια/ώρα) 900 ναυτικά μίλια (1.700 χιλιόμετρα 1.000 n.m.) με 30 kn (56 χλμ/ώρα 35 μίλι/ώρα) |
Πλήρωμα: | 180 |
Οπλισμός: |
|
Αεροσκάφη που φέρονται: |
1 × Κa-27 ελικόπτερο (2 max)
|
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Σείριος. το μυστηριώδες άστρο που κυβέρνησε το πνεύμα των αρχαίων Μακεδόνων, ξαναστρέφει το πρόσωπο του στην Ελλάδα, τώρα πο...
-
Στον απόηχο των συνεχών παραβιάσεων της εθνικής κυριαρχίας, στο Αιγαίο με τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου στις Κυκλάδες και βορειοανατ...
-
Αναγράφεται στο τέλος ( σελ.21 ) από την Ελένη Κυπραίου, δημοσιογράφο -συγγραφέα : Απόσπασμα ” Είπε ο Τούρκος στρατηγός, στον Έλλην...
-
ΥΠΑΠΑΝΤΗ: Δεσποτική εορτή της Χριστιανοσύνης, σε ανάμνηση της έλευσης του μικρού Χριστού από τους γονείς του στον Ναό των Ιεροσολύμων και...
-
Η έλευση σε υπηρεσία σε λίγα χρόνια του μαχητικού 5 ης γενιάς Τ-50, αλλά και του προηγμένου Su-35 στη ρωσική Αεροπορία, σε συνδυασμό με...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(1396)
- ► Δεκεμβρίου (72)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Φεβρουαρίου (215)
- ► Ιανουαρίου (109)
-
►
2012
(69)
- ► Δεκεμβρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ
ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ
Προβολες σελιδας
Αναγνωστες
translate
Αναζήτηση
nikpet83. Από το Blogger.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου