Πέμπτη 11 Απριλίου 2013
Ξεκινά η εκπαίδευση των ελληνικών πληρωμάτων στα Atlantique-2
Έτοιμη είναι να ξεκινήσει η εκπαίδευση των ελληνικών πληρωμάτων στα ανθυποβρυχιακά αεροσκάφη Atlantique 2 (ATL-2) με την αποστολή του πρώτου τμήματος στη Γαλλία για εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας για την προμήθεια των Αεροσκαφών Ναυτικής Συνεργασίας (ΑΦΝΣ).
Η εκπαίδευση θα περιλαμβάνει τόσο το πτητικό κομμάτι, όσον αφορά τους πιλότους αλλά και το επιχειρησιακό σε ότι αφορά το πλήρωμα αποστολής.
Ιδιαίτερα η τελευταία είναι κρίσιμης σημασίας καθώς τα ανθυποβρυχιακά συστήματα και συστήματα αποστολής των γαλλικών αεροσκαφών είναι διαφορετικά από τα αντίστοιχα των αμερικανικών αεροσκαφών Ρ-3Β που χρησιμοποίησε η 353ΜΝΑΣ και ο χρόνος για την ανάπτυξη των αεροσκαφών στο Αιγαίο στενεύει επικίνδυνα.
Ο μέχρι τώρα σχεδιασμός του ΠΝ –σε συνεργασία με το γαλλικό Ναυτικό- θέλει τα πρώτα αεροσκάφη να έρχονται στην Ελλάδα όχι αργότερα από το τέλος του έτους και αν αναλαμβάνουν επιχειρησιακές αποστολές από τις αρχές του 2014. Το παραπάνω χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με επιτελείς του ΠΝ, αν και «σφιχτό» δεν επιδέχεται καθυστερήσεων καθώς οι ανάγκες του ΠΝ στον συγκεκριμένο τομέα επιχειρήσεων είναι ανελαστικές.
Το τουρκικό Ναυτικό ουσιαστικά «αλωνίζει» στο Ν.Α. Αιγαίο με τα CN-235MPA που διαθέτει ενώ αναμένονται και τα ATR-72ASW, αναλαμβάνοντας αποστολές του ΝΑΤΟ που κανονικά θα έπρεπε να εκτελεί η Ελλάδα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο το ΥΠΕΘΑ θεωρεί το θέμα ως επειγούσης σημασίας και οι γνωρίζοντες ξέρουν καλά πως αυτό δεν επιδέχεται αναβολής ή άλλης κωλυσιεργίας.
Η προμήθεια άλλωστε των γαλλικών AFNS εντάσσεται στο πλαίσιο της ελληνικής παρουσίας στην εν δυνάμει ελληνική ΑΟΖ καθώς χωρίς ελληνικά αεροσκάφη να περιπολούν στις θαλάσσιες εκτάσεις του Ν.Α. αλλά και του Βόρειου Αιγαίου αφήνοντας τα τουρκικά να μονοπωλούν φανερώνει την παντελή αδυναμία της χώρας να δηλώσει παρουσία. Έτσι δύο είναι οι κύριες περιοχές στις οποίες το ΠΝ σκοπεύει να καθιερώσει τις περιπολίες του:
Η πρώτη αφορά το βόρειο Αιγαίο και η δεύτερη στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Στρογγύλης. Για τέτοιου είδους περιπολίες το Atlantique 2 μπορεί να μείνει στον αέρα για μέγιστο διάστημα 18(!) ωρών –με οικονομικά στοιχεία πτήσης- πολύ πιο πάνω από τις τυπικές αποστολές στο πλαίσιο της Active Endeavour η οποία κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8 ωρών. Το παραπάνω μεταφράζεται σε μια μέγιστη εμβέλεια της τάξης των 9000 (!) χιλιομέτρων. Η επιχειρησιακή οροφή του αεροσκάφους φτάνει τα 9145 μέτρα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Σείριος. το μυστηριώδες άστρο που κυβέρνησε το πνεύμα των αρχαίων Μακεδόνων, ξαναστρέφει το πρόσωπο του στην Ελλάδα, τώρα πο...
-
Στον απόηχο των συνεχών παραβιάσεων της εθνικής κυριαρχίας, στο Αιγαίο με τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου στις Κυκλάδες και βορειοανατ...
-
Αναγράφεται στο τέλος ( σελ.21 ) από την Ελένη Κυπραίου, δημοσιογράφο -συγγραφέα : Απόσπασμα ” Είπε ο Τούρκος στρατηγός, στον Έλλην...
-
ΥΠΑΠΑΝΤΗ: Δεσποτική εορτή της Χριστιανοσύνης, σε ανάμνηση της έλευσης του μικρού Χριστού από τους γονείς του στον Ναό των Ιεροσολύμων και...
-
Η έλευση σε υπηρεσία σε λίγα χρόνια του μαχητικού 5 ης γενιάς Τ-50, αλλά και του προηγμένου Su-35 στη ρωσική Αεροπορία, σε συνδυασμό με...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2014
(188)
- ► Φεβρουαρίου (34)
- ► Ιανουαρίου (55)
-
▼
2013
(1396)
- ► Δεκεμβρίου (72)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
-
▼
Απριλίου
(189)
-
▼
Απρ 11
(8)
- Ξεκινά η εκπαίδευση των ελληνικών πληρωμάτων στα A...
- ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ PUBLIC ISSUE Nέα άνοδος του Λαϊκού Συν...
- ΠΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΥΠΕΡΜΑΧΗΤΙΚΟ Στο Bo...
- Η Ν. ΚΟΡΕΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ RACR (BINTEO) Πρόκριμα για ...
- ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.... ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΑΣΚΟΠ...
- Αποθέματα χρυσού πουλά η Κύπρος
- Τουρκία: Νέα γκάφα με υπουργό των ΗΠΑ… eye for an ...
- "ΘΗΛΕΙΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Κρίσιμες ώρες για ΔΕΠΑ-...
-
▼
Απρ 11
(8)
- ► Φεβρουαρίου (215)
- ► Ιανουαρίου (109)
-
►
2012
(69)
- ► Δεκεμβρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ
ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ
Προβολες σελιδας
Αναγνωστες
translate
Αναζήτηση
nikpet83. Από το Blogger.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου