Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013
ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού σε δράση! (Βίντεο)
Με αφορμή τη σημερινή βολή πυραύλου HELLFIRE από ελικόπτερο Ageanhawk του ΠΝ, δίνεται μια άριστη ευκαιρία προκειμένου να αναδειχτεί το έργο των χειριστών και τεχνικών της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού (Δ.Ε.Ν.)!
Οι δύο τύποι που χρησιμοποιεί η Δ.Ε.Ν. σε επιχειρήσεις δηλαδή το υπερσύγχρονο S-70-B6 Aegean Hawk αλλά και το παλαιότερο αλλά αξιόπιστο AB-212 ASW, αποτελούν την αιχμή του δόρατος της ναυτικής αεροπορίας που κυριαρχούν πάνω από την θαλάσσια ελληνική επικράτεια.
Τις περισσότερες φορές εντάσσονται ενεργά σε κάποιο από τα πλοία του στόλου από όπου και διενεργούν κυρίως αποστολές ανθυποβρυχιακής έρευνας, προσβολής στόχων επιφανείας αλλά και αποστολές έρευνας και διάσωσης και μεταφοράς υλικού και προσωπικού.
Τα «οργανικά» ελικόπτερα (δηλ αυτά που ανήκουν στο πλοίο φορέα) λειτουργούν ως προκεχωρημένοι ανιχνευτές για εχθρικά υποβρύχια και αποτελούν τα «μάτια» του πλοίου σε μακρινές αποστάσεις παρέχοντας εικόνα για στόχους πέραν του ορίζοντος, χωρίς να απαιτείται η ενεργοποίηση των αντίστοιχων συστημάτων του πλοίου που θα έχουν σαν αποτέλεσμα να προδώσουν τη θέση του.
Ειδικότερα όμως τα ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα δρουν σε αποστάσεις από 10-50νμ μπροστά από μια ναυτική δύναμη, ώστε να εντοπίσουν και να καταστρέψουν τα υποβρύχια του αντιπάλου που καραδοκούν για να χτυπήσουν μια κύρια μονάδα επιφανείας.
Παράλληλα η αποστολή τους μπορεί να θεωρηθεί πετυχημένη και χωρίς την επίτευξη πλήγματος, καθώς λειτουργούν αποτρεπτικά στην οποιαδήποτε πρόθεση του υποβρυχίου να πραγματοποιήσει επίθεση, ρισκάροντας με το τρόπο αυτό την επιβίωσή του.
Το Πολεμικό Ναυτικό χρησιμοποιεί τα ελικόπτερα S-70-B6 Aegean Hawk αποκλειστικά από τις φρεγάτες τύπου ΜEKO και τα AB-212 ASW/EW από τις φρεγάτες «S» κλάσης Έλλη/ Kortenaer.
Και στις δύο περιπτώσεις μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι δύο ελικόπτερα ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε αποστολής.
Σημειώνεται ότι η ΒΕΝ/ΝΟΚ ή αλλιώς Βάση Ελικοπτέρων Ναυτικού/ Ναυτικό Οχυρό Κοτρώνι όπως ονομάζεται, βρίσκεται στη κορυφή ενός υψώματος 217μ πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, το οποίο έχει πανοραμική κάτοψη προς τη περιοχή της Νέας Μάκρης και του Σχοινιά.
Από εκεί εξορμούν τα ελικόπτερα του ΠΝ για τις αποστολές τους οι οποίες κάθε άλλο παρά πτήσεις ρουτίνας θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν.
Είναι γνωστό ότι τα ελικόπτερα του Ναυτικού επιχειρούν σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και πολλές φορές επικίνδυνο περιβάλλον με αντίξοες συνθήκες που επικρατούν το μεγαλύτερο μέρος χρόνου.
Ας μη ξεχνάμε ότι τα πληρώματα που τα επανδρώνουν ήταν τα μοναδικά που πετούσαν από τη δεκαετία του 1980 με άσχημο καιρό και νύχτα πάνω από το Αιγαίο σε αποστολές που οι περισσότεροι θα δίσταζαν να συμμετέχουν έστω και σαν επιβάτες.
Σήμερα τα Agean Hawk (αν και ελικόπτερα προορισμένα για επιχειρήσεις ASW) μαζί με τα Super Puma της ΠΑ αποτελούν τα ικανότερα μέσα διάσωσης «παντός καιρού» που διαθέτουν οι ελληνικές Ε.Δ!
Ως γνωστόν το έργο που έχει προσφέρει η Δ.Ε.Ν. την τελευταία 15ετία στον τομέα που αποκαλείται «κοινωνική προσφορά» είναι πραγματικά τεράστιο, αν αναλογιστεί κανείς τα αναρίθμητα δρομολόγια που πραγματοποίησαν οι χειριστές του ΠΝ σε νησιά με τις χειρότερες συνθήκες, καλούμενοι να καλύψουν την τραγική ανυπαρξία του κρατικού μηχανισμού που θυμάται του κατοίκους των ακριτικών νησιών κάθε τετραετία…
Στο εξαιρετικό βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζονται εντυπωσιακά στιγμιότυπα από τη δράση της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού
ΕτικέτεςΠηγη-defencenet
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Σείριος. το μυστηριώδες άστρο που κυβέρνησε το πνεύμα των αρχαίων Μακεδόνων, ξαναστρέφει το πρόσωπο του στην Ελλάδα, τώρα πο...
-
Στον απόηχο των συνεχών παραβιάσεων της εθνικής κυριαρχίας, στο Αιγαίο με τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου στις Κυκλάδες και βορειοανατ...
-
Αναγράφεται στο τέλος ( σελ.21 ) από την Ελένη Κυπραίου, δημοσιογράφο -συγγραφέα : Απόσπασμα ” Είπε ο Τούρκος στρατηγός, στον Έλλην...
-
ΥΠΑΠΑΝΤΗ: Δεσποτική εορτή της Χριστιανοσύνης, σε ανάμνηση της έλευσης του μικρού Χριστού από τους γονείς του στον Ναό των Ιεροσολύμων και...
-
Η έλευση σε υπηρεσία σε λίγα χρόνια του μαχητικού 5 ης γενιάς Τ-50, αλλά και του προηγμένου Su-35 στη ρωσική Αεροπορία, σε συνδυασμό με...
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2014
(188)
- ► Φεβρουαρίου (34)
- ► Ιανουαρίου (55)
-
▼
2013
(1396)
- ► Δεκεμβρίου (72)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
-
▼
Φεβρουαρίου
(215)
-
▼
Φεβ 16
(8)
- ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ "ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ" ΦΟΡΟΥΣ Η μ...
- ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ F-15 ΤΗΣ USAF "Πολιορκία" της Γκουάμ απ...
- ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Διοίκηση Ελικοπτέρων Ν...
- ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΟΠΛΩΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΥ Φωτιά στην Α.Μεσόγε...
- Μirage 2000: Το «δίλιτρο» της Ελλάδος που... τρέμο...
- ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΔΥΚ – Η αιχμή του δόρατος της Διοί...
- "Αξιολογώντας σωστά την Τουρκία". Άρθρο του Α.Θεοφ...
- ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΗ ΧΘΕΣ Oι 3 εκδοχές για τον δια...
-
▼
Φεβ 16
(8)
- ► Ιανουαρίου (109)
-
►
2012
(69)
- ► Δεκεμβρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
ΕΛΛΑΣ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛ
ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ
Προβολες σελιδας
Αναγνωστες
translate
Αναζήτηση
nikpet83. Από το Blogger.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου